۰ نفر

پیام تبریک مدیر عامل فولاد هرمزگان برای روز خبرنگار

۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۳۲
کد خبر: 458064
پیام تبریک مدیر عامل فولاد هرمزگان برای روز خبرنگار

مدیر عامل فولاد هرمزگان در پیام تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران راویان عرصه اطلاع رسانی و تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و پاسدار آرمان های ایران عزیزمان هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین، فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه ، روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و طلایه داران جنگ نرم تبریک گفت، متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

ن والقلم و ما یسطرون

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد

سلام بر راویان عرصه اطلاع رسانی که به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و پاسدار آرمان های ایران عزیزمان هستند.

روز 17 مرداد که یادآور رشادت‌های شهید صارمی در عرصه اطلاع رسانی است فرصت مغتنمی است برای پاسداشت کوششهای صادقانه خبرنگاران آزاده ای که برای دسترسی ، تولید ، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

انسان های سخت کوش ، پرتلاش ، تیزهوش و صادقی که در جامه خبرنگاری ، سختی های کار را خصوصا در این دوران شیوی بیماری کرونا به جان خر یده و برای تحول و توسعه میهن عزیزمان، در تلاش هستند. 

اینجانب روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک عرض نموده و از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجام گرفته به خصوص در عرصه معدن و صنایع معدنی تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.

فرزاد ارزانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان