۰ نفر

درخشش گروه روابط‌عمومی شرکت مس در جشنواره روابط‌عمومی:

ضیغمی: همدلی رمز موفقیت روابط‌عمومی‌هاست

۱۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۰
کد خبر: 456500
ضیغمی: همدلی رمز موفقیت روابط‌عمومی‌هاست

در جشنواره ملی تبلیغات و روابط‌عمومی، گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران توانست با کسب سه جایزه و نشان برتر، در عرصه روابط‌عمومی خوش بدرخشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مس پرس، «حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی در مراسم انتخاب برگزیدگان این جشنواره با بیان این‌که همدلی و هم‌افزایی رمز موفقیت روابط‌عمومی‌هاست، گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران با رهنمودها و ارشادات «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت در گروه روابط‌عمومی با چهار مجموعه روابط‌عمومی در مجتمع‌های سرچشمه، شهربابک و سونگون و همچنین ستاد تهران، با همدلی و هم‌افزایی در سال گذشته هم در حوزه روابط‌عمومی و هم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت‌های گسترده‌ای را به انجام رساند. خدا را شاکرم که این فعالیت‌ها مورد تایید داوران جشنواره تبلیغات و روابط‌عمومی قرار گرفت.

وی افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران که در حال حاضر سومین شرکت برتر بورسی کشور است، در کنار فعالیت‌های تولیدی و توسعه‌ای خود فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با محوریت روابط‌عمومی‌ها به انجام رسانده است. علاوه بر موضوع مسئولیت‌های اجتماعی در ارتباط با ذی‌نفعان محلی شرکت و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، در ماه‌های گذشته با شیوع ویروس کرونا، روابط‌عمومی‌ها در همراهی تنگاتنگ با مدیریت ارشد سازمان برای مبارزه با کرونا بسیج شدند و توانستند در این زمینه بسیار مثمرثمر باشند. 

گفتنی است در این جشنواره ستاره طلایی روابط‌عمومی به روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران رسید. همچنین ستاره طلایی مدیریت و ستاره طلایی مسئولیت اجتماعی به «حیدر ضیغمی»، مدیر گروه روابط‌عمومی و مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تعلق گرفت. در جشنواره تبلیغات و روابط‌عمومی همچنین از «سیدعلی میرافضلی»، مدیر اسبق روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه و «محمدرضا رجب‌پور»، مدیر سابق روابط‌عمومی این مجتمع که در سال گذشته بازنشسته شده‌اند به‌عنوان ستارگان خدمت روابط‌عمومی تقدیر شد. 

شرکت صنایع مس

شرکت صنایع مس