۰ نفر

اسماعیلی در یک قدمی معاونت معدنی وزارت صمت

۸ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۰۰
کد خبر: 413050
اسماعیلی در یک قدمی معاونت معدنی وزارت صمت

سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، سه شنبه هشتم بهمن ماه ۹۸ استعفای دکتر داریوش اسماعیلی از نمایندگی مجلس به عنوان اولین دستور کار مجلس، در صحن علنی بررسی و به رای گذاشته خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، این استعفا روز یک شنبه ششم بهمن ماه ۹۸ توسط هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد و قرار است امروز سه شنبه هشتم بهمن ماه به عنوان اولین دستور در صحن علنی بررسی و مجلس نظر خود را نسبت به این استعفا اعلام نماید.

 رضا رحمانی وزیر صنعت،  معدن و تجارت چهار ماه قبل خواستار حضور دکتر اسماعیلی در وزارت صمت برای قبول مسئولیت معاونت امور معادن و صنایع معدنی شده بود ولی اسماعیلی نپذیرفت و موکول به اتمام دوره دهم مجلس نمود.

 اخیرا  سرقینی معاون امور معادن فعلی به سمت مدیر عامل شرکت آسکوتک منصوب و انتصاب فرد جایگزین ضرورت یافت. به همین دلیل با درخواست وزیر صمت و موافقت هیات رئیسه مجلس، در واپسین روزهای عمر مجلس یازدهم  اسماعیلی از نمایندگی مجلس استعفا داد تا سکاندار بخش مهم معدن و صنایع معدنی کشور گردد.

در صورت موافقت مجلس با استعفا، استمرار خدمات دکتر اسماعیلی در سمت معاونت  وزیر صمت ادامه خواهد یافت و در غیر این صورت اسماعیلی در مجلس ادامه خدمت خواهد داد.