۰ نفر

رشد حدود ۲ درصدی تولید کاتد مجتمع مس شهر بابک در مهر ماه

۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
کد خبر: 680028
رشد حدود ۲ درصدی تولید کاتد مجتمع مس شهر بابک در مهر ماه

در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، کارکنان سخت‌کوش مجتمع مس شهربابک با تلاش حداکثری در مهرماه ۱۴۰۱ توانستند رکوردهای جدیدی در تولیدات ماهانه به ثبت برسانند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛حسین محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک در این خصوص گفت: میزان آند تولیدی ذوب در مهرماه ۱۲۷۴۴تن بوده که نسبت به رکورد قبل در شهریورماه ۴/۷درصد افزایش داشته و میزان کاتد تولیدی مهرماه ۱۰۰۹۷تن بوده که نسبت به ماه گذشته افزایش۱/۹درصدی داشته است.

محمودی اظهار داشت: کارخانه اسید سولفوریک خاتون‌آباد در مهرماه با تولید۳۷۵۶۵تن اسید با افزایش ۶/۷درصدی روبه رو بوده که نسبت به ماه قبل رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

وی افزود: میزان کنسانتره مصرفی ذوب خاتون‌آباد در مهرماه نیز با ۷ دهم درصد افزایش نسبت به ماه گذشته، به میزان۴۶۳۵۳تن رسید.

مدیر مجتمع مس شهربابک ضمن قدردانی از تلاش هم‌افزای پرسنل مجتمع در تحقق این رکوردها گفت: با برنامه‌ریزی دقیق صورت‌گرفته روند تولید مجتمع مس شهربابک با تکیه بر توان داخلی و بهینه‌سازی مصرف انرژی با نگاه به کاهش هزینه‌های جاری روند مطلوبی را طی می‌کند که البته پایدار کردن مسیر دسترسی به این رکوردها در برنامه‌ریزی‌های آتی اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.