۰ نفر

در دیدار مسئولان دانشگاه آزاد از فولاد هرمزگان مطرح شد؛

فولاد هرمزگان ظرفیت های خوبی با دانشگاه ایجاد کرده است

۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴
کد خبر: 662861
فولاد هرمزگان ظرفیت های خوبی با دانشگاه ایجاد کرده است

عصر روز سه‌شنبه یکم شهریور ماه، سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد کشور، رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان به همراه تنی چند از مسئولان دانشگاه، ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد هرمزگان، با معاونان و مدیران این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛در این بازدید مجید مشکینی سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد کشور و محمد حسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان ضمن بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود نسبت به صنعت فولاد، تمایل این نهاد را در رابطه با تعمیق همکاری‌های دو طرفه ابراز کردند. مسئولان دانشگاه آزاد از فولاد هرمزگان بازدید کردند

سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه‌ آزاد با بیان اینکه این دانشگاه بیش از ۲۰ درصد از سهام فولاد مکران را در اختیار دارد، عنوان کرد: دانشگاه آزاد ظرفیت‌های عظیمی برای همکاری با صنعت دارد و پژوهش‌ها و نوآوری‌های زیادی در این دانشگاه به دست دانشجویان و اساتید رقم خورده است. صنعت می‌تواند از این پتانسیل‌ها به خوبی استفاده کند.

مسئولان دانشگاه آزاد از فولاد هرمزگان بازدید کردند

علیرضا کاظمی، معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد هرمزگان نیز در این دیدار بیان کرد: صنعت مانند یک موجود زنده پویا و روان است و همواره تغییرات زیادی در نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین صنعت فولاد مشاهده می‌شود. صنعت نمی‌تواند مدت زیادی منتظر دانشگاه برای نوآوری بماند و باید رو به جلو حرکت کند.

وی افزود: شرکت فولاد هرمزگان بسیاری از نیازهای خود را از طریق دانشگاه برطرف می‌کند و ظرفیت‌های خوبی را در این رابطه ایجاد کرده‌ایم. در پایگاه اینترنتی فولاد هرمزگان این ظرفیت برای برطرف کردن نیاز دیده شده است و هم‌اکنون با برخی مراکز پژوهشی و دانشگاهی همکاری‌های نزدیکی داریم. دانشگاه آزاد نیز می‌تواند نیاز ما را هم از طریق پایگاه اینترنتی و هم از طرق مختلف از جمله مراکز پژوهشی برطرف کند.