۰ نفر

استقبال بازدیدکنندگان از غرفه گروه فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

۶ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۱۴
کد خبر: 656769
استقبال بازدیدکنندگان از غرفه گروه فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

استقبال از غرفه گروه فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی توسط بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به صنعت بانک، بورس و بیمه از نکات قابل توجه این دوره از نمایشگاه بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی روز دوم مردادماه با حضور هومن رازدار رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، پرویز خسروشاهی قائم مقام بیمه مرکزی، مدیران، دست‌اندرکاران و فعالان حوزه بانک و بیمه گشایش یافت.

معرفی دستاوردها و نوآوری‌های صنعت مالی کشور از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه در حوزه‌های بورس، بانک و بیمه است و برگزاری چنین رویداد مهم اقتصادی فرصتی مناسب برای شناخت و آشنایی هر چه بیشتر با آخرین ظرفیت‌های این سه حوزه است که هم اکنون از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صنعتی کشورها محسوب می شوند.

با آغاز به‌کار این نمایشگاه غرفه شرکت فولاد مبارکه در سالن های ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی رسماً فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت‌های بورسی، مالی و سرمایه‌گذاری گروه فولاد مبارکه در این نمایشگاه حضور فعال داشتند و غرفه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه توکا، شرکت سبدگردانی آتیه توکا و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بود.

استقبال از غرفه گروه فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی توسط بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به صنعت بانک، بورس و بیمه از نکات قابل توجه این دوره از نمایشگاه بود.

نمایشگاه فولاددر مدت چهار روز بر پایی این نمایشگاه در مجموع ۱۶ کارگاه آموزشی با عناوین مختلف توسط اساتید شرکت کارگزاری باهنر وابسته به شرکت فولاد مبارکه برگزار شد. حسین ارجلو مدیرعامل شرکت سبدگردان آتیه توکا در این خصوص گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مجموع در طی ۴ روز ۱۶ کارگاه آموزشی با عناوین مختلف در غرفه شرکت فولاد مبارکه توسط اساتید بازار بورس با همکاری شرکت سبدگردان آتیه توکا و کارگزاری باهنر وابسته به گروه فولاد مبارکه برگزار شد.

فولاد مبارکه

در این راستا همزمان با نخستین روز برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور، چهار کارگاه‌ آموزشی در زمینه تحلیل بازار سرمایه توسط کارگزاری باهنر وابسته به گروه فولاد مبارکه برگزار شد. چه خبر از بورس، سوت پایان بازار سهام و وضعیت کلی بازار سرمایه، نشست با سهامداران بازار سرمایه و تحلیل بازار سرمایه، ۴ عنوان کارگاه‌های آموزشی غرفه فولاد مبارکه در نخستین روز نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی بود.

در دومین روز برپایی این نمایشگاه ۴ کارگاه آموزشی دیگر با عنوان ریسک‌شناسی در بازارهای مالی، آموزش صورت‌های مالی و کدال‌خوانی، آموزش بورس و سیستم‌های اندیکاتوری و پرسش و پاسخ با سهامداران بازار سرمایه در غرفه  فولاد مبارکه در این سالن‌ها برگزار شد.

نمایشگاه فولاد2

در روز سوم نمایشگاه نیز همانند روزهای گذشته توسط شرکت کارگزاری باهنر وابسته به فولاد مبارکه، ۴ کارگاه آموزشی دیگر با حضور و استقبال علاقه‌مندان بازار سرمایه در غرفه فولاد مبارکه برگزار گردید. کارگاه‌های آموزشی بررسی وضعیت بازار بورس و روش‌های سرمایه گذاری در روز سوم ارایه شد و در ادامه وضعیت بازار طلا مورد بررسی قرار گرفت و در پایان روز سوم مناظره‌ای با عنوان چرایی سرمایه گذاری در بازار بورس، با حضور جمعی از فعالان بازار سرمایه کشور برگزار شد.

در روز پایانی نمایشگاه نیز چهار کارگاه دیگر در زمینه صنعت مالی و بازار سرمایه در غرفه فولاد مبارکه برگزار شد. در این روز کارگاه آموزشی تحلیل بنیادی صنعت حمل و نقل زمینی و تحلیل تکنیکال مقدماتی برای شرکت‌کنندگان در آخرین روز نمایشگاه صنعت مالی ارائه شد. همچنین جلسه پرسش و پاسخ با حضور علاقه‌مندان بازار سهام برگزار شد و در چهارمین کارگاه و نشست نیز با حضور صاحب‌نظران صنعت فولاد و کمودیتی، مسائل مختلف صنعت فولاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استقبال از غرفه گروه فولاد مبارکه به علت برگزاری کارگاه‌های آموزشی

خسرو زارعی مدیر سالن‌های ۸ و ۹ چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی تاکید کرد: خوشبختانه غرفه گروه فولاد مبارکه به علت برگزاری کارگاه‌های آموزشی مراجعین و بازدیدکنندگان زیادی داشت و استقبال زیاد مردم در غرفه فولاد مبارکه را شاهد بودیم.

احمدرضا سبزواری مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توکا فولاد نیز در حاشیه بازدید از غرفه فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی اظهار کرد: حضور پررنگ شرکت‌های بورسی فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی، فرصتی مناسب برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای آنها است.

وی افزود: حضور پررنگ شرکت‌های بورسی فولاد مبارکه و شرکت کارگزاری باهنر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این نمایشگاه غرفه شرکت‌های فولاد مبارکه را بسیار پررنگ کرده که جای تقدیر و قدردانی دارد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی باعث افزایش اطلاعات مردم می‌شود

نمایشگاه فولاد3

مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه شرکت فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بانک،بیمه و بورس) گفت: حوزه بانک، بیمه و بورس در لبه دانش قرار دارد و پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور به این سه بخش وابستگی زیادی دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزیت‌های برگزاری پنل ها و میزگردهای تخصصی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی اظهارداشت: در بازدیدی که از غرفه‌های مختلف از جمله غرفه شرکت فولاد مبارکه در این نمایشگاه داشتیم خوشبختانه کارگاه‌های آموزشی و میزگردهای تخصصی زیادی در این دوره برگزار شد که این باعث افزایش اطلاعات مردم و کارشناسان در حوزه های بانک بیمه و بورس کشور می شود.

 چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه) با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت های داخلی و خارجی در این سه بخش مهم اقتصادی کشور، دوم تا پنجم مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و غرفه گروه فولاد مبارکه تا آخرین روز نیز در سالن‌های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان و مشتریان این شرکت صنعتی بود.