۰ نفر

رشد ۲۰۱ درصدی سود عملیاتی چکاوه در دوره ۳ ماهه

۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۷:۳۱
کد خبر: 654220
رشد ۲۰۱ درصدی سود عملیاتی چکاوه در دوره ۳ ماهه

سود عملیاتی کاغذسازی کاوه در ۳ ماهه نخست امسال به ۱۲۳ هزار میلیون ریال رسیده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سود عملیاتی شرکت پس از کسر هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و سایر هزینه‌ها، ۱۲۳.۰۰۱ میلیون ریال گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل که ۴۰.۸۳۸ میلیون ریال بوده رشد ۲۰۱ درصدی داشته است.

امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل و نایب رییس هیات‌مدیره کاغذسازی کاوه درباره این گزارش گفت: سود خالص دوره ۳ ماهه امسال نیز با ۱۹۸ درصد رشد از ۳۳.۹۹۰ میلیون ریال سال قبل به ۱۰۱.۲۴۷ میلیون ریال سال جاری افزایش یافته است.

 اسفندیاری افزود: همچنین براساس اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای کاغذسازی کاوه که در سامانه کدال منتشر شده است، درآمد عملیاتی این شرکت طی ۳ ماهه نخست امسال ۱.۱۰۲.۹۰۶ میلیون ریال بوده که از افزایش ۶۹ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل که در حدود ۶۵۱.۴۱۴  میلیون ریال بود خبر می‌دهد.

مدیرعامل چکاوه در ارتباط با درآمدهای عملیاتی و سودناخالص اظهار داشت: بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی در مدت این گزارش، ۹۳۵.۹۸۰  میلیون ریال بوده که سود ناخالص ۱۶۶.۹۲۶ میلیون ریالی را برای این شرکت به همراه داشته است که این مقدار، ۱۳۹ درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ را نشان می‌دهد.

اسفندیاری در پایان گفت: این گزارش همچنین نشان می‌دهد که سود خالص هر سهم چکاوه در ۳ ماهه سال جاری، ۱۴۵ ریال بوده، که افزایشی بالغ بر ۱۹۶ درصد نسبت به ۳ ماهه سال گذشته را شامل می‌شود.

خاطر نشان می‌شود که شرکت صنایع کاغذسازی کاوه از شرکت های تحت پوشش هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است که در بازار بورس کشور فعالیت دارد.

سود عملیاتی

سود خالص

درامد عملیاتی

ساود ناخالص