۰ نفر

مرتضاییان مدیر عامل صنایع الکترونیک مادیران؛

افزایش ۴۰ درصدی تولید تلویزیون با افتتاح خط تولید ماژول

۴ تیر ۱۴۰۱، ۹:۵۱
کد خبر: 647514
افزایش ۴۰ درصدی تولید تلویزیون با افتتاح خط تولید ماژول

در حاشیه مراسم افتتاحیه خط تولید ماژول تلویزیون امیر حسین مرتضائیان مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک مادیران در جمع خبرنگاران با اشاره به سرمایه گذاری این مجموعه بورسی گفت: امروز با تلاش مهندسان و پرسنل مجموعه، خط تولید صفحه نمایش تلویزیون با سرمایه‌گذاری ۷ میلیون دلار به بهره‌برداری رسید. این خط دارای ظرفیت اسمی ۵۰۰ هزار ماژول در سال بوده و در مرحله اول برای ۶۵ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ امیرحسین مرتضاییان با تاکید بر اینکه تلاش میکنیم جزو اولین‌های تولید تلویزیون در کشور باشیم، افزود: امیدوارم با راه اندازی خط ساخت ماژول در ایران در ماه‌های آینده تولید تلویزیون در شرکت صنایع الکترونیک مادیران ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش یابد و بتوانیم محصولی با قیمت رقابتی و کیفیت بالاتر به بازار ارائه کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: در بازار تلویزیون برند های ایکس ویژن و تی سی ال سهم اول را در بازار دارند و امروز با افتتاح خط تولید ماژول به طور کامل می توانیم نیاز بازار داخل به این محصول را در آستانه مسابقات جام جهانی تامین کنیم و با توجه به افزایش کیفیت و کمیتی که با افتتاح این خط تولید به وجود آمده برنامه های صادراتی ما آغاز خواهد شد.