۰ نفر

پیام محمدجعفر صالحی معاون خرید ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز معدن

۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۵۶
کد خبر: 637604
پیام محمدجعفر صالحی معاون خرید ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز معدن

معدن با هر ادبیاتی در جهان، نشانه فراوانی و صد البته کار سخت و تاب سوز و طاقت فرسا است و اگر امروزه مقدار تولید و مصرف فولاد در دنیای کنونی به عنوان شاخصی پذیرفته شده برای توسعه کشورها قلمداد می شود بی گمان حاصل تلاش بی وقفه و شبانه روزی معدنکاران و فعالان این صنعت است که در این توسعه نقشی بس پررنگ و انکارناپذیر دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، نام و تولید ذوب آهن اصفهان نیز همچون سایر شرکت های فولادی با معدن و تلاشگران سختکوش این عرصه گره خورده است و از این رو مجموعه ذوب آهن اصفهان از دیرباز تلاشگران معادن کشور را به عنوان همکاران خود دانسته و نسبت به تلاش آن ها ارج و ارزشی خاص قایل بوده و هست.
ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین شرکت فولادی کشور و بانی اکتشاف، استخراج و توسعه معادن در تعامل با فعالان این صنعت، رویکرد و نگاه ویژه ای به تلاش معدنکاران دارد و معتقد است در این تعامل باید قدر و ارزش همه کسانی که در اعماق زمین و با هزاران خطر برای آبادانی کشور در تلاش هستند را دانست.
لازم می دانم روز معدن را به فعالان این عرصه به ویژه شرکای تجاری ذوب آهن اصفهان و خصوصا به همکاران سختکوش در معادن زغال سنگ البرز شرقی و شرکت سواد کوه ذوب آهن اصفهان تبریک گفته و از درگاه خداوند منان برای یکایک آن ها آرزوی سلامتی داشته باشم.

محمدجعفر صالحی
معاون خرید ذوب آهن اصفهان