۰ نفر

مدیرعامل فولاد هرمزگان؛

نقش روابط عمومی در جهاد تبیین راهبردی است

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸
کد خبر: 637061
نقش روابط عمومی در جهاد تبیین راهبردی است

عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در دیدار با کارکنان روابط عمومی این شرکت به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، جهاد تبیین را یک وظیفه دانست که نقش روابط عمومی در آن راهبردی است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛در ابتدای این دیدار، معروفخانی روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت.

معروخانی در ادامه ویژگی روابط  خوب را توانایی ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی دانست و گفت: نقش روابط عمومی در سازمان های استاندارد، کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک است.

وی روابط عمومی فولاد هرمزگان را جزو روابط عمومی های صنعتی استاندارد کشور و کارکنان این روابط عمومی را جهادگران عرصه بیان عنوان و خاطر نشان کرد: افسران جهاد تبیین در روابط عمومی ها و رسانه ها مشغولند و شما کارکنان روابط عمومی در این عرصه وظیفه سنگینی را در بیان واقعیات و روشنگری جامعه در خصوص کسب موفقیت ها و قدرت تولید داخل بر عهده دارید.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه، به روز بودن روابط عمومی و هماهنگ بودن با پیشرفت های فناوری و ابزارهای رسانه ای را جزو استراتژی های مهم روابط عمومی برای حفظ جایگاه خود و کمک به ارتقای تعالی سازمان  دانست و گفت: همه واحدهای سازمان می بایست در این راه یاری رسان روابط عمومی باشند.