۰ نفر

با رویکرد گردش نخبگی برای پیشرفت مجموعه ، ۷ انتصاب جدید صورت گرفت

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۵۱
کد خبر: 630460
با رویکرد گردش نخبگی برای پیشرفت مجموعه ، ۷ انتصاب جدید صورت گرفت

مصطفی پورمدیر عامل فولاد غدیر نی ریز گفت : شایستگی های فردی مهمترین شاخص و مولفه ما برای پیشرفت و ارتقا افراد است.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ در نشست مدیرعامل با معاونین ، مدیران ، روسا و سرپرستان مجتمع فولاد غدیر نی ریز در سال 1401 ، با رویکرد گردش نخبگی برای پیشرفت مجموعه ، ۷ انتصاب جدید صورت گرفت .

مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در این نشست  با اشاره به لزوم گردش نخبگی برای پیشرفت هر مجموعه اظهارداشت : پویایی و رشد در مجموعه ها متأثر از توانمندی افراد به سمت رفتن به اهداف عالیه همیشه با دست به دست شدن و گردش مدیریت ها اتفاق می افتد . ما در چند ماه اخیر با بررسی های صورت گرفته افرادی که پتانسیل بیشتری را در مسئولیت ها دارند شناسایی کردیم . برخی افراد باید از مسئولیت ها فاصله بگیرند . اگر فردی تغییر کرد به این معنا نیست که لیاقت و توانمندی نداشته است . ما به دنبال شایسته ترین ها هستیم . تا زمانی که مدیران و معاونین در ساختار مجتمع هستند مورد حمایت و احترام من هستند.

فولاد غدیر نی ریز

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز آنچه به دست آمده و آنچه در آینده به دست خواهد آمد را مرهون تلاش و همدلی همه همکاران دانست  و توصیه کرد : از همکارانم میخواهم که با تمرکز روی کار خود ، هوشمندانه ، پرتلاش و باتعصب کار کنند و از حواشی و دخالت در امور دیگران خودداری نمایند .  تنها مولفه ای که می تواند باعث پیشرفت هر یک از همکاران شود بدون شک شایستگی های فردی است .

فولاد غدیر نی ریز

وی به حمایت های معاونین و هیأت مدیره محترم برای تحقق برنامه های رفاهی پرسنل اشاره کرد و افزود : برنامه های خوبی را در زمینه خدمات رفاهی برنامه ریزی کرده ایم و انتظار داریم همکاران هم صد در صد توانمندی ها و تمرکز خود را برای مجتمع خرج کنند .

فولاد غدیر نی ریز

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در پایان  برای همکاران در همه مراحل زندگی و در مسئولیت های جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

فولاد غدیر نی ریز

*در این جلسه سرکار خانم شاهسونی به عنوان رئیس امور قراردادها ، جناب آقای محمد امین تواضع به عنوان رئیس امور پیمانکاران و مشاوران ،  نصیری به عنوان مدیر سفارشات و انبارها ،  رسول کاوه به عنوان رئیس سفارشات و انبارها ،  سید مجتبی افسر به عنوان رئیس توزین ،  خاکی به عنوان رئیس بازرسی فنی و محسن یاراحمدی به عنوان مدیر HSEE  معرفی شدند*