۰ نفر

سال ۱۴۰۱، سال طلایی مجتمع فولاد غدیر نی ریز خواهد بود

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۲۸
کد خبر: 630451
سال ۱۴۰۱،  سال طلایی مجتمع فولاد غدیر نی ریز خواهد بود

در نشست مدیرعامل با معاونین ، مدیران ، روسا و سرپرستان ، استراتژی های شرکت در سال ۱۴۰۱ تبیین شد؛

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در اولین جلسه سال ۱۴۰۱  دکتر مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز  با معاونین ، مدیران ، روسا و سرپرستان این مجتمع که سه شنبه ۲۳ فروردین ماه در سالن اجتماعات ساختمان فولاد سازی برگزار شد ، مدیرعامل این مجتمع ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران در ماه رمضان و تقدیر و تشکر ویژه از همه پرسنل و خانواده های آنان برای پیشرفت های سال گذشته اظهار داشت: در انتهای سال ۱۴۰۰ در کارنامه مجتمع کارهای بزرگی صورت گرفت . در  سال گذشته به همت همکاران ۴ گام بلند در راستای تحقق آرمان ها برداشتیم که امسال باید گامهای بلندتری را در این مسیر برداریم.

*امسال هم در توسعه مجتمع هم ایجاد اشتغال پایدار کارهای مهمی انجام خواهیم داد*

وی از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و  برگزاری آزمون جذب نیرو برای کارخانه فولاد سازی به عنوان سلامت ترین روش تامین منابع انسانی مجتمع ، به عنوان مهمترین گام های سال گذشته یاد کرد و افزود : تا به امروز با همتی مثال زدنی و سرعتی بسیار خوب مرحله به مرحله پیش رفتیم اما این ابتدای راه بود و امسال هم در توسعه مجتمع هم ایجاد اشتغال پایدار کارهای مهمی انجام خواهیم داد .

*جهشی بزرگ برای ورود مجتمع فولاد غدیر نی ریز در جمع مجتمع های بزرگ فولادسازی کشور*

مصطفی پور افزود: باید همتمان را بالاتر ببریم و علی رغم همه مشکلات ، تلاشگرانه و خستگی ناپذیر به عهد خود متعهدیم تا کارخانه فولادسازی  پایان خرداد در مدار تولید قرار گیرد و این یعنی جهشی بزرگ برای ورود مجتمع فولاد غدیر نی ریز در جمع مجتمع های بزرگ فولادسازی کشور .

*یک نی ریز صنعتی که برای همه مان ماندگار خواهد بود*

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز مهمترین اقدام سال گذشته را آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه گندله سازی عنوان کرد و افزود : به لطف خداوند بزرگ و با همت مسئولین در روزهای آخر سال عملیات اجرایی ساخت کارخانه گندله سازی را شروع کردیم و با راه اندازی این کارخانه ، ما یک نی ریز صنعتی خواهیم داشت که برای همه مان ماندگار خواهد بود .

*نی ریز جایگاه واقعی صنعت فولاد است*

مدیرعام مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اشاره به فرهنگ و قدمت باستانی نی ریز اظهار داشت: فولاد به اشتباه به نی ریز نیامده است و اینجا با توجه به قدمت این شهرستان ، جایگاه واقعی این صنعت است . باید طوری قدم برداریم که همگان به احترام ما کلاه از سر بردارند .

*باید همین محدوده خودمان را درست کنیم تا کشورمان پیشرفت کند*

مصطفی پور افزود : اگر ما ایرانی هستیم ، اگر معتقد به جمهوری اسلامی هستیم ، ایران و جمهوری اسلامی ما همین جاست و باید همین محدوده خودمان را درست کنیم تا کشورمان پیشرفت کند . هر کس در هر جایگاهی است باید خودش را متعهد به نظام و کشورش بداند .

*توسعه ، عدالت و شفافیت مهمترین اصول مجتمع فولاد غدیر نی ریز*

مصطفی پور سال ۱۴۰۱ را سال طلایی مجتمع فولاد غدیر نی ریز عنوان کرد و با اشاره به پروژه خط انتقال آب ، مجموعه فرهنگی ورزشی آموزشی شهید سلیمانی ، پروژه تصفیه پساب صنعتی نی ریز و سایر پروژه های جنبی این مجتمع اظهار داشت: همه ما باید نهایت تلاشمان را انجام دهیم و به خود ببالیم و از فرصت بدست آمده به نحو شایسته ای استفاده کنیم .

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز شفافیت ، توسعه و عدالت را مهمترین اصول این مجموعه در همه حوزه ها علی الخصوص حوزه مسئولیت های اجتماعی عنوان و تاکید کرد:  ما در این حوزه در شهرستان نی ریز و هرجایی که لازم باشد کارهای زیرساختی را انجام خواهیم داد که دیگران دست به انجام آن نزده اند.

*قطار پیشرفت نی ریز به راه افتاده است؛ به سنگ اندازی ها توجهی نمی کنیم*

وی افزود: طبیعتا قطار شفافیت ، توسعه و عدالت وقتی راه بیفتد ، نباید انتظار داشت که همه دست بزنند . کم مهری ها و غرض ورزی هایی هم وجود دارد که برخی دوست دارند به این قطار سنگ پرتاب کنند . ما خیلی به این موضوعات توجهی نمی کنیم . و این شیطنت ها هیچ تاثیری در روند حرکت رو به جلوی ما ندارد . ما فقط بر مدار شفافیت ، توسعه و عدالت گام برخواهیم داشت.

فولاد غدیر نی ریز

فولاد غدیر نی ریز

فولاد غدیر نی ریز

فولاد غدیر نی ریز

فولاد غدیر نی ریز