۰ نفر

در دیدار مدیرعامل شرکت مس با نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی؛

شعار سال ۱۴۰۱ تکلیف ما را سنگین تر کرد

۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 623565
شعار سال ۱۴۰۱ تکلیف ما را سنگین تر کرد

علی رستمی در دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، شرکت ملی صنایع مس ایران با همت و کار جهادی شعار"تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" را عملیاتی خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ علی رستمی صبح دیروز ۶ فروردین، با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی به طور جداگانه ملاقات و گفت‌و‌گو کرد.

علی رستمی، مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در این دیدارها با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری، گفت: ماموریت بزرگی که برعهده مدیران بویژه بخش صنعت و تولید گذاشته شده تکلیف ما را سنگین تر کرده است.

وی با بیان این که تولید یک میلیون تن کنسانتره در مس سونگون هدف بزرگی است که با توجه به توان شرکت ملی مس دور از دسترس نیست، افزود: برای ایجاد واحد ذوب ۴۰۰ هزار تنی در سونگون برنامه مشخص داریم و تبدیل کنسانتره به کاتد قدم نخست در ایجاد ارزش افزوده اقتصادی از این محصول با ارزش است.  

رستمی ضمن تاکید بر عزم و اراده شرکت مس ایران برای توسعه صنایع پایین دستی جهت بهره مندی کشور و استان از منافع سرشار گفت: تحقق این اهداف منوط به استفاده فناوری‌های دانش‌بنیان، ظرفیت جوانان انقلابی و کار و تلاش جهادی است.

مدیرعامل شرکت ملی مس اظهار داشت: با تلاش و همت جهادی جایگاه مجتمع مس سونگون را ارتقاء می‌دهیم و امیدواریم در ظرف سه سال آتی، شاهد بهره‌برداری از واحد ذوب، تولید کاتد و صنایع پایین دستی باشیم.

در این دیدارها امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی ضمن ارائه رهنمودهایی، برای علی رستمی در هدایت شرکت ملی صنایع مس ایران آرزو توفیق روزافزون نمودند.

لازم به ذکر است در این دیدارها جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و «مهدی اهرابی» عضو هیأت ‌مدیره و معاون هماهنگی، «کیارش مهرانی» معاون مالی و اقتصادی «بهروز رحمتی» معاون توسعه و اکتشافات، «مهدی سلمانی» مدیر گروه حراست،«محمدجواد خلیلی» مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط عمومی و حوزه مدیرعامل، «جهانگیر رضوی» مدیر مجتمع مس سونگون و دیگر مدیران علی رستمی را همراهی کردند.