۰ نفر

انتشار گزارش یک ماهه بهمن بر روی سامانه کدال؛

میزان فروش چکاوه ۵۵ درصد رشد داشت

۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۴
کد خبر: 613169
میزان فروش چکاوه ۵۵ درصد رشد داشت

اسفندیاری: کاغذسازی کاوه تمرکز خود را بر تولید کاغذهای با ارزش‌افزوده بالاتر (تست‌لاینر و فلوتینگ) معطوف کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، گزارش عملکرد دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ این شرکت بر روی سامانه کدال منتشر شد. امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره شرکت در ارتباط با این گزارش اظهار داشت: میزان فروش ماهیانه کاغذسازی کاوه در بهمن ماه امسال در مجموع ۳۵۸.۰۶۵ میلیون ریال است که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۳۰.۹۲۸ میلیون ریال بوده که با ۱۲۷.۱۳۷ میلیون ریال افزایش از رشد ۵۵ درصدی برخوردار است. همچنین فروش شرکت در بهمن ماه در مقایسه با دی ماه نشان می‌دهد فروش شرکت، ۵ درصد یعنی  ۱۶.۶۳۹ میلیون ریال افزایش یافته است.

مدیرعامل کاغذسازی کاوه با تاکید این موضوع که شرکت تمرکز خود را بر تولید کاغذهای با ارزش‌افزوده بالاتر معطوف کرده که از حاشیه سود بالاتری برخوردار هستند گفت: با بررسی آمار تولید و فروش این شرکت در دوره یک ماهه بهمن ۱۳۹۹، میزان فروش کاغذ تست‌لاینر و فلوتینگ ۲۲۲.۸۱۱ میلیون ریال بود که این میزان در بهمن ماه امسال با ۲۶ درصد رشد، فروش ۲۸۰.۱۵۱ میلیون ریالی را برای شرکت به همراه داشته است.

وی همچنین افزود: چکاوه از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن ماه ۱۴۰۰، در مجموع ۲.۳۱۷.۵۲۲ میلیون ریال از فروش کاغذهای تست‌لاینر و فلوتینگ درآمد داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته که  ۱.۷۱۹.۷۵۰ میلیون ریال بود، با افزایش ۵۹۷.۷۷۲ میلیون ریال، رشدی ۳۵ درصدی دارد.

اسفندیاری در پایان و در خصوص صادرات گفت: خوشبختانه کاغذ فلوتینگ کاوه از نظر کیفیت در جایگاه مناسبی برای صادرات قرار دارد و مشتری صادراتی نیز داریم. در این دوره مالی، فروش صادراتی به میزان ۵۵.۷۱۰ میلیون ریال است که در مدت زمان مشابه سال گذشته هیچ صادراتی نداشتیم.

HSgenrBNVOql

vbyXMpA7IYKe

3ryIHiTd6tQF

 

DSpfQrjeZ0zA

nYgAPGgaZmFu