۰ نفر

تهران به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است!

۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۰۹
کد خبر: 609058
تهران به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است!

استاندار تهران گفت: مهم ترین اولویت استانداری تهران در کنار سایر اولویت ها در تهران برای رفع موانع تولید متمرکز است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محسن منصوری امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن در آیین افتتاح کارخانه کشت و صنعت و دامپروری در شهرستان پیشوا که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد ، بیان کرد: مردم دشت ورامین مردم متعهدی به انقلاب بوده و هستند و این ریشه در قیام ۱۵ خرداد دارد.

وی ادامه داد: شاید بزرگترین دستاورد دولت سیزدهم در این مدت اندک توجه ویژه به مناطق محروم باشد و امروز با افتخار عرض می کنم که استان تهران تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شده است و تمامی فرمانداران و شهرداران این استان مشغول تلاش هستند.

استاندار تهران تصریح کرد: کار در استان تهران از جنس کار سهل و ممتنع است و علی رغم پیچیدگی های خاص این استان اما تهران با داشتن ظرفیت های منحصر به فرد اقتصادی قطب سرمایه گذاری کشور است‌.

منصوری خاطر نشان کرد: مهم ترین اولویت استانداری در کنار سایر اولویت ها در تهران بر رفع موانع تولید متمرکز است و معتقدم اگر موانع تولید در این استان رفع شود تحول بزرگ و شگرفی در حوزه اقتصاد استان تهران و کشور رقم خواهد خورد ، چرا که ۲۲ درصد صنایع کشور در این استان متمرکز است و این به این مفهوم است که استان تهران قلب تپنده اقتصاد کشور است.

وی خاطر نشان کرد: اگر قوانین زائد و بوروکراسی های دست و پاگیر اداری که سالیان دراز دست و پای تولید در استان تهران را بسته اند ، اصلاح شوند شاهد جهش اقتصادی در تهران خواهیم بود.