۰ نفر

نصرالهی سرپرست هلدینگ سلولزی شستا شد

۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۵
کد خبر: 606428
نصرالهی سرپرست هلدینگ سلولزی شستا شد

اسفندیاری مدیرعامل کاغذسازی کاوه طی پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ طی مراسمی با حضور توکلی سرپرست هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تامین، علی‌لو نایب رییس هیات مدیره تاپیکو، فارسی نماینده شستا، علی اسفندیاری رییس هیات مدیره تاسیکو و معاونین گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین که در سالن جلسات این هلدینگ برگزار شد، ابراهیم نصرالهی کوشکی به عنوان سرپرست جدید تاسیکو، جایگزین منا ابروفراخ شد. در این مراسم از زحمات و تلاش‌های ابروفراخ که از بهمن ماه سال 1399 هدایت این هلدینگ را بر عهده داشت تقدیر و تشکر شد

متن حکم انتصاب نصرالهی به شرح زیر می‌باشد :

نظر به تخصص، تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی و عطف به ابلاغ مصوبه پانصد و سی و هفتمین جلسه هیات مدیره محترم تاپیکو به شماره 12266-1400 مورخ 1400/10/06، به موجب این حکم بعنوان سرپرست گروه صنعت سلولزی تأمین گستر نوین منصوب می‌شوید تا با هماهنگی سایر اعضای هیات مدیره شرکت در جهت تحقق اهداف تعیین شده در چارچوب مفاد اساسنامه آن شرکت و قانون تجارت و با رعایت صرفه و صلاح شرکت مذکور و شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین انجام وظیفه فرمائید.

نصرالهی که دانش آموخته دکترای حرفه ای در رشته مدیریت مالی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان می‌باشد، ریاست هیات مدیره شرکت صنایع قند نقش جهان، مشاور مدیرعامل شرکت صبا ابنیه ایرانیان و عضویت موظف در هیات مدیره و معاونت بازرگانی شرکت دخانیات ایران را در کارنامه سوابق کاری خود دارد.

امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت صنایع کاغذسازی کاوه نیز طی پیامی این انتصاب را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

tabrik

لازم به ذکر است کاغذسازی کاوه از شرکت‌های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است