۰ نفر

انعقاد تفاهم نامه جامع همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و هلدینگ صاد

۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۳
کد خبر: 588000
انعقاد تفاهم نامه جامع همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و هلدینگ صاد

با هدف توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، انتشاراتی، برگزاری رویدادها و دوره‌های علمی، تخصصی و حرفه‌ای، در حوزه صنعت بانکداری دیجیتال، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی، و هلدینگ صاد (بانک صادرات) منعقد شد.

 به گزارش اقتصاد آنلاین، این تفاهم‌نامه به امضای ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، و صادق فرامرزی مدیرعامل هلدینگ صاد رسید.

بنا به این گزارش، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با صنعت بانکداری دیجیتال، برگزاری دوره‌های آموزشی و حمایت از پایان‌نامه‌های این مقاطع، همچنین برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای ملی و بین‌المللی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

طراحی و اجرای پروژه‌های آموزشی و مشاوره‌ای در صنعت بانکداری دیجیتال مانند دوره‌های اجرایی و عالی مدیریت کسب و کار در حوزه‌های بانکداری (MBA) و (DBA) و دوره‌های تخصصی بصورت کاربردی و با صدور گواهینامه‌های مشترک از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران در این جلسه ضمن معرفی فعالیت ها و اقدامات این سازمان، با اشاره به قدمت ۶۰ ساله سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: تا کنون بیش از ۵۰۰۰ طرح مشاوره‌ای  و ۴۰۰ عنوان آموزش کاربردی از جمله در حوزه بانکداری دیجیتال اجرا کرده ایم و آماده ایم با توجه به پیشینه همکاری و تعاملات بین‌المللی با دانشگاه های آلمان فرانسه، هلند و ایتالیا، دوره‌های مشترکی با هلدینگ صاد برگزار کنیم.

 وی درخصوص موضوعات تفاهم نامه اظهار داشت: یکی از محورهای اصلی فعالیت سازمان مدیریت صنعتی، بحث تحول دیجیتال و موضوع انقلاب صنعتی چهارم است که در این زمینه با هلدینگ صاد آماده همکاری هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی یادآور شد: سازمان مدیریت صنعتی با همکاری سمپاد، المپیاد مدیریت و اقتصاد را برگزار می‌نماید و آماده است در زمینه استعدادیابی همکاری مشترکی با هولدینگ صاد داشته باشد.

مدیرعامل سازمان افزود: باتوجه به ظرفیت‌های سازمان مدیریت صنعتی می توانیم دوره‌های مسئولیت اجتماعی، مدیریت دانش و  دوره‌های مدیران تراز جهانی را بصورت اختصاصی برای بانک‌ها برگزار کنیم.

در این جلسه همچنین صادق فرامزی مدیرعامل هلدینگ صاد ضمن معرفی این هلدینگ اظهار داشت: راه‌اندازی این مجموعه با رویکرد ایجاد تحول دیجیتال در بدنه بانک صادرات و اجرای طرح های استراتژیک در حوزه فناوری اطلاعات صورت گرفته و ماموریت اصلی آن ارائه خدمات نوآوری و فناوری با هدف دستیابی به تحول دیجیتال است که در این مسیر امیدواریم از دانش و تجربه سازمان مدیریت صنعتی استفاده کنیم.

وی افزود: تحول دیجیتال در هر مجموعه ‌ای سه رکن اساسی دارد و فرآیندها و سیستم‌ها، فرهنگ سازمانی و نیروی انسانی و خدمات به مشتریان را در سطوح مختلف متحول خواهد کرد که در این بین، نکته اصلی که به عنوان چالش با آن مواجه هستیم ایجاد فرهنگ تحول و عجین کردن تمامی ارکان با آن است که در این راه امیدواریم با کمک سازمان مدیریت صنعتی بتوانیم این امر خطیر را به خوبی اجرا نماییم.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه‌ امضا شده میان طرفین مبادله شد.