۰ نفر

تعمیرات اساسی کنتیواتل شماره۳۹ کارگاه شمش فولاد سازی ذوب آهن اصفهان

۷ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۵۲
کد خبر: 585202
تعمیرات اساسی کنتیواتل شماره۳۹ کارگاه شمش فولاد سازی ذوب آهن اصفهان

تعمیرات اساسی کنتیواتل شماره۳۹ کارگاه شمش از ۲۰ آبان ماه آغاز شد و پس از ۵ روز اجرای این تعمیرات ۲۴ آبان ماه به مدار تولید پیوست.

به گزارش اقتصادآنلاین، علی بزاز اصفهانی  معاون تجهیزات مکانیکی بخش فولاد سازی با اعلام این خبر افزود: کنتیواتل ۳۹ در کارگاه شمش وظیفه چرخاندن شمش ها را برای تمیز کاری و کنترل ظاهری و بررسی عیوب احتمالی بر عهده دارد.

وی گفت: این تعمیرات با همکاری و مشارکت مدیریت های برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری و تعمیرات مکانیک و تعمیرات و نو سازی راه و ساختمان در شرایط ایمن و بدون هیچگونه حادثه انسانی و تجهیزاتی انجام شد.

محمدی مهندس ارشد مکانیک تعمیرات ایستگاه های ریخته گری ۳و۶ گفت: در این تعمیرات نزدیک به ۳۸ تن قطعات و تجهیزات دمونتاژ، سرویس و یا تعویض گردید و برای انجام بخشی از این تعمیرات نیاز به ریخته گری دو عدد شمش ۲۴ متری با مقطع ۲۵۰Ï۳۲۰ میلی متر بود که با همکاری سرپرست کارگاه های ریخته گری و شمش این شمش ها قبل از تعمیرات، ریخته گری شد و مورد استفاده قرار گرفت .

شایان ذکر است؛ همکاران برق بخش، کارگاه شمش، ایمنی فنی، سفارشات بخش، دفتر فنی و رانندگان جرثقیل و نظافت صنعتی بخش فولادسازی نیز در اجرای این تعمیرات مشارکت و حضور فعال داشتند.