۰ نفر

رشد صادرات پشم شیشه ایران در ۸ماهه سال جاری

۷ آذر ۱۴۰۰، ۹:۳۳
کد خبر: 584926
رشد صادرات پشم شیشه ایران  در ۸ماهه سال جاری

جهانگیر باقری مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران گفت: پس از ثبت رکورد ماهیانه فروش صادراتی محصول پشم شیشه در آبان ماه امسال ، صادرات محصول پشم شیشه در ۸ ماهه اول سال جاری به ۵۵۱ تن رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران اضافه کرد: این شرکت موفق شد در ۸ ماهه نخست سال جاری ۵۵۱ تن محصول پشم شیشه ، به ارزش ۴۰۸ هزار دلار به کشورهای هدف صادر نماید.

باقری در ادامه افزود: در ۸ ماهه اول سال گذشته ۱۰۷ تن محصول پشم شیشه به ارزش ۹۲۰۰۰ دلار صادر شد ، اما امروز و در شرایط تحریم های ظالمانه از سوی دشمنان ، توانستیم با افزایش ۴۱۵ درصدی صادرات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ، ۵۵۱ تن محصول پشم شیشه ،  به ارزش۴۰۸۰۰۰ دلار صادر نماییم ، که نشان از همت والای مدیران ، برنامه ریزان و کارکنان زحمتکش و تلاشگر شرکت پشم شیشه ایران در عرصه تولید و صادرات است.

وی در پایان با بیان اینکه توسعه صادرات و دسترسی به بازارهای بین المللی می تواند به تولید پایدار و کامل شدن چرخه تامین مالی ، سرمایه گذاری ، تولید و تجارت کمک کند تصریح کرد از اهداف ، برنامه ها و استراتژی های تعیین شده توسط مدیران و برنامه ریزان شرکت ، در وهله اول مطالعه بازارهای جهانی و سپس دسترسی به بازارهای جدید برای توسعه برند و صادرات محصولات می باشد که با تلاش شبانه روزی همه ارکان شرکت در راستای تحقق این اهداف تلاش خواهیم کرد.