۰ نفر

مروری بر عملکرد چکاوه در گزارش کدال؛

افزایش ۵۲ درصدی میزان فروش آبان ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل

۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۰۲
کد خبر: 583635
افزایش ۵۲ درصدی میزان فروش آبان ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل

کاغذ سازی کاوه در آبان ماه امسال، در مجموع تولیدات خود توانست بیش از ۲۵۵۵ تن کاغذ بسته‌بندی تولید نماید که این مهم رکورد جدیدی در میزان تولیدات این شرکت بحساب می‌آید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ گزارش عملکرد دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ این شرکت بر روی سامانه کدال منتشر شد.

بر اساس این گزارش، میزان فروش ماهیانه شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه در آبان ماه امسال در مجموع ۳۲۴.۳۰۵ میلیون ریال است که نسبت به ماه پیش از رشد ۳۰ درصدی برخوردار است.

همچنین مقایسه فروش چکاوه در آبان ماه ۱۴۰۰ با ماه مشابه در سال ۱۳۹۹ نشان می‌دهد فروش شرکت، ۵۲ درصد یعنی در حدود ۱۱۰.۹۰۱ میلیون ریال افزایش یافته است.

با بررسی آمار تولید و فروش این شرکت در دوره یک ماهه آبان ۱۴۰۰، میزان تولید کاغذ تست‌لاینر و فلوتینگ  ۲.۱۸۴ تن است که با فروش ۲۶۱.۲۴۴ میلیون ریالی باعث رشد ۳۱ درصدی فروش داخلی این شرکت نسبت به مدت مشابه پارسال شده است.

گزارش منتشر شده بر روی سامانه کدال همچنین بیان کننده این امر است که میزان تولید کاغذ قهوه‌ای در این ماه به ۳۷۱ تن رسیده است و میزان فروش این محصول، بالغ بر ۵۲.۴۴۱ میلیون ریال شده که نسبت به فروش مدت زمان مشابه سال قبل با رشد ۲۵۹ درصدی رو به رو است.

همچنین طبق این گزارش، شرکت بورسی کاغذسازی کاوه در آبان ماه امسال، در مجموع تولیدات خود توانست بیش از ۲۵۵۵ تن کاغذ بسته‌بندی تولید نماید که این مهم رکورد جدیدی در میزان تولیدات این شرکت بحساب می‌آید.

کاغذسازی کاوه در این دوره مالی، فروش صادراتی به میزان ۱۰.۶۲۰ میلیون ریال دارد که در مدت زمان مشابه سال گذشته هیچ صادراتی نداشته است.

شایان ذکر است، چکاوه از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه ۱۴۰۰ در مجموع مبلغ ۱.۹۳۵.۱۳۷ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته که ۱.۱۶۳.۸۷۲ میلیون ریال بوده رشدی ۶۶ درصدی داشته است.

گفتنی است شرکت صنایع کاغذسازی کاوه با نماد چکاوه در بازار بورس کشور فعال و از شرکت‌های تحت پوشش هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.

page1

page2

page3

page4

page05