۰ نفر

پس از گذشت ۳ سال؛

رکورد تولید محصول در کاغذسازی کاوه شکسته شد

۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰
کد خبر: 583235
رکورد تولید محصول در کاغذسازی کاوه شکسته شد

این شرکت با برنامه‌ریزی و نیز پشتکار و همت کارکنان متعهد و تلاشگر، توانست بیش از ۲۵۵۵ تن کاغذ بسته‌بندی را در آبان ماه سال جاری تولید نموده، رکورد جدیدی را در سال‌های اخیر ثبت نماید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ با وجود شرایط دشوار تولید، ناشی از تحریم‌های ظالمانه، افزایش نرخ ارز و محدودیت‌های حاصل از شیوع ویروس کرونا، این شرکت با برنامه‌ریزی و نیز پشتکار و همت کارکنان متعهد و تلاشگر و علیرغم قدمت ماشین‌آلات خط تولید، توانست بیش از ۲۵۵۵ تن کاغذ بسته‌بندی را در آبان ماه سال جاری تولید نموده، رکورد جدیدی را در سال‌های اخیر ثبت نماید.

دستیابی به این رکورد در شرکت بورسی کاغذسازی کاوه که از سال ۱۳۹۷ تا کنون بی‌سابقه بوده در شرایطی حاصل شده است که از تولید ۲۷۸۶ تنی سال ۹۷، مقدار ۹۶۰ تن (معادل ۳۴%) به کاغذ قهوه‌ای و ۱۸۲۶ تن (معادل ۶۶%) به کاغذ فلوتینگ و تست‌لاینر تعلق داشت. این در حالی است که از تولید ۲۵۵۵ تنی امسال، مقدار ۳۷۱ تن (معادل ۱۴%) متعلق به کاغذ قهوه‌ای و ۲۱۸۴ تن (معادل ۸۶%) متعلق به کاغذ فلوتینگ و تست‌لاینر است. نکته حائز اهمیت این است که ارزش افزوده کاغذهای فلوتینگ و تست لاینر به مراتب از کاغذ قهوه ای بیشتر بوده، فرایند تولید آنها نیز زمان بیشتری را طلب می‌نماید.

شایان ذکر است که مقدار تولید سال جاری در مقایسه با آبان ماه سال ۱۳۹۹ با افزایشی بالغ بر ۳۳۷ تن از رشد ۱۵ درصدی نیز برخوردار بوده است

شرکت کاغذسازی کاوه تولیدکننده کاغذ در سه نوع قهوه ای (لاینر)، فلوتینگ و تست لاینر است که در صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

گفتنی است که کاغذسازی کاوه از شرکت های تحت پوشش هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است و با نماد چکاوه در بازار بورس کشور فعالیت دارد.