۰ نفر

فروش ۱۰۰۰ تن محصول پشم شیشه شرکت پشم شیشه ایران در بورس کالا

۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۴۸
کد خبر: 582947
فروش ۱۰۰۰ تن محصول پشم شیشه شرکت پشم شیشه ایران در بورس کالا

شرکت پشم شیشه ایران که با هدف ایجاد بازاری منسجم و قانونمند و حذف واسطه گری در معاملات خرید و فروش مستقیم بین فروشنده و خریدار، در اوایل سال جاری محصول پشم شیشه را در بازار بورس کالای ایران عرضه کرد، توانست در ۸ماهه نخست سال جاری ۱۰۰۰تن از محصول پشم شیشه خود را به ارزش تقریبی بیش از ۲۰۰میلیارد ریال در این بازار به فروش برساند و به روند صعودی فروش محصولات خود در بازار بورس کالای ایران ادامه دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین، با توجه به چشم انداز تغییر و تحولات در آینده فروش محصولات شرکت و با برنامه ریزی های صورت گرفته، محصولات پشم شیشه و ایزوگام به صورت مستمر و منظم در  بازار بورس کالای ایران عرضه می گردد ، تا با کاهش نوسانات مخل بازار، شفافیت در فرآیند فروش و خروج از بازار سنتی ، آینده ای روشن را برای این محصولات در بازار متصور شد.  

این حجم از فروش محصول پشم شیشه در بازار بورس کالا تنها در مدت ۳ ماه ، از اوایل شهریور تا پایان آبان ماه سال جاری رقم خورده است. 

عایق حرارتی و صوتی پشم شیشه این شرکت با تولید سالانه ۹۰۰۰ تن با نام‌ تجاری پشم شیشه و با نماد  PSH-DSMGLWO-00 در بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

این گروه از محصولات عایق‌ها به دونوع پشم شیشه رولی یا پتویی و پشم شیشه پنلی یا تخته ای تقسیم میشود و کاربردهای آن در عایق کاری سقف سوله‌ها، بدنه مخازن بزرگ، کانال‌ها و تاسیسات، دیواره کوره‌ها، صنایع پتروشیمی، نفت، گاز، سقف ساختمان و کانتینرها است.

ظرفیت اسمی تولید محصول پشم شیشه در سال ۹ هزار تن می باشد که  با انتقال کارخانه به سایت جدید واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ظرفیت تولید این محصول ، به ۱۴۰۰۰ تن در سال خواهد رسید.