۰ نفر

تقدیر از نقش پررنگ پیشکسوتان فولاد مبارکه؛

دیدار مدیرعامل فولاد مبارکه با مجری طرح و نخستین مدیرعامل این شرکت

۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۲
کد خبر: 572372
دیدار مدیرعامل فولاد مبارکه با مجری طرح و نخستین مدیرعامل این شرکت

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با محمدحسن عرفانیان مجری طرح و نخستین مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایراسین، در این دیدار دکتر محمدیاسر طیب‌نیا ضمن ادای احترام و تقدیر از همه جهادگران عرصه سازندگی کشور و فولاد مبارکه با اشاره به به‌کارگیری خردورزی و تعهد بالا در طراحی و ساخت فولاد مبارکه، ضمن تقدیر از نقش پررنگ مهندس عرفانیان و سایر مهندسان و مدیران فولاد مبارکه در ادوار مختلف، یاد و خاطره هزاران انسان فداکاری که در ایجاد و رشد و تعالی این مولود افتخارآمیز نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش نموده‌اند، قدردانی و ادای احترام کرد.

در ادامه مهندس محمدحسن عرفانیان مجری طرح فولاد مبارکه با ذکر تاریخچه‌ای از اقدامات انجام‌شده در به ثمر نشستن طرح بزرگ فولاد مبارکه، مبانی اعتقادی و فلسفه وجودی این صنعت را تشریح نمود.

از نگاه بنیان‌گذار فولاد مبارکه، عرضه محصولات تولیدی یکی از اهداف ایجاد این بنگاه بزرگ بوده و فلسفه اصلی شکل گیری این شرکت، ارائه الگوی عملی توسعه و پیشرفت در کشور است.

عرفانیان با اشاره به مصادیقی از اجرای این مأموریت، به بررسی و اجرای طرح تحول منطقه و استان اصفهان در دوران ساخت فولاد مبارکه و تمایز بین مأموریت فولاد مبارکه با برخی هزینه‌ها که ارتباطی با این مأموریت ندارند، اشاره کرد.

وی همچنین ضمن تبریک به دکتر طیب‌نیا به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه، آمادگی خود و سایر پیشکسوتان فولاد مبارکه را در حمایت از برنامه‌های جدید این شرکت اعلام کرد.