۰ نفر

تولید سومین محصول جدید در ماه اخیر؛

میلگرد آلیاژی ۳۰ در ذوب آهن اصفهان تولید شد

۵ مهر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۱
کد خبر: 566240
میلگرد آلیاژی ۳۰ در ذوب آهن اصفهان تولید شد

با گسترش برنامه های فنی مهندسی مدیریت نورد، پس از تولید آرک TH۳۶ و ریل مترو UIC۵۴ ، میلگرد آلیاژی ۳۰ نیز طی یک ماه اخیر به عنوان سومین محصول تولیدی به سبد محصولات ذوب آهن اصفهان اضافه شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، علیرضا مهرابی سرپرست خدمات فنی و تولید مدیریت مهندسی نورد با اعلام این خبر گفت: با همت و تلاش شبانه روزی پرسنل نورد ۳۰۰ و خدمات فنی تولید، میلگرد ۳۰ آلیاژی با گرید  cr۲  ۷۰   برای اولین بار در ذوب آهن اصفهان تولید شد.   

وی افزود: بیشترین زمینه مصرف این محصول در گلوله های آسیاب سیمان (رول فورج شده) است که با درخواست بخش خصوصی و در تناژ بالا تولید شد. 

سرپرست خدمات فنی و تولید مدیریت مهندسی نورد تصریح کرد: کلیه مراحل مطالعاتی،طراحی و تراش غلتک و طراحی هادی آن در مجموعه خدمات فنی و تولید نورد انجام شد.

مهرابی گفت: میلگرد جدید با رعایت کلیه آیتم های استاندارد ۱۰۰۶۰ و به ویژه کیفیت عالی ovaliti ( بیضوی بودن ) زیر سه دهم تولید شد که این عدد داخل استاندارد، یک میلی متر می باشد و با توجه به کیفیت عالی شکل ظاهری محصول، ارزش بالایی جهت بازارهای داخلی و صادراتی دارد.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته در آینده نه چندان دور،پروفیل های جدید نیز در مدیریت مهندسی نورد تولید می شود.

محمد صدری سرپرست نورد ۳۰۰ نیز گفت: پس از درخواست معاونت فروش مبنی بر تولید میلگرد ساده سایز ۳۰ با همکاری کارشناسان دفتر طراحی کالیبر،نقشه کالیبراسیون و جدول نوردی تهیه شد و تولید این محصول در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: تولید میلگرد ساده سایز سنگین با توجه به ابعاد درخواستی، نسبت به میلگرد آجدار به تجربه و مهارت نفرات و آمادگی تجهیزات و قطعات مصرفی نیاز داشت و لذا برنامه ریزی و سرویس های لازم انجام گردید و میلگرد آلیاژی ۳۰ با موفقیت تولید شد.