۰ نفر

میرزایی خبر داد؛

تمدید زمان تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان

۷ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۲۱
کد خبر: 557358
تمدید زمان تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان

رییس هیات تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان از موافقت هیات رئیسه مجلس ما تمدید مهلت تفحص از این شرکت خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حسین میرزایی رییس هیات تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان در مجلس شورای اسلامی، از ارسال نامه ‌در‌خواست به هیات رییسه قوه مقننه جهت تمدید زمان تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه خبر داد و گفت: هیات رییسه با تمدید مدت تحقیق و تفحص از این شرکت موافقت کرده است.

وی درباره دلایل درخواست تمدید مدت تفحص از شرکت فولاد مبارکه، بیان کرد:هیات تفحص در مدت 6 ماه گذشته به دلایل مختلف از جمله شیوع کرونا که در رفت و آمدها محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کرد و کارمندان بخش‌های مهتلف ادارات تعطیل بودند نتوانست به طور کامل اقدامات خود را انجام دهد.

رییس هیات تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان ادامه داد: همچنین در تفحص قرار است که زیرمجموعه‌های شرکت فولاد مبارکه هم مورد بررسی قرار گیرد اما برآوررد اولیه ما کمتر از 20 شرکت زیر مجموعه فولاد مبارکه بود ولی زمانی که کار تفحص آغاز شد متوجه شدیم که فولاد مبارکه حدود 100 شرکت زیرمجموعه دارد که بررسی همه این‌ها زمان‌بر است و دلایل دیگری هم وجود داشت که خواستار تمدید زمان تفحص شدیم.

میرزایی اضافه کرد: زمانی که در روند تفحص با این مسائل روبه‌رو شدیم با توجه به ظرفیت قانون آیین نامه داخلی مجلس درخواست تمدید مهلت تفحص را از هیات رییسه کردیم که با آن موافقت شد.

نماینده اصفهان در مجلس در پایان بیان کرد: در روند تفحص از گزارشات سازمان نظارتی مختلف استفاده شده که پس از اتمام بررسی‌ها گزارش تفحص جهت بررسی در کمیسیون مربوطه و قرائت در جلسه علنی تقدیم هیات رییسه مجلس خواهد شد.