۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

مردادماه سخت فولاد مبارکه با قطعی‌ های سراسری برق کشور / کسب درآمد 9هزار میلیارد تومانی فولاد در مرداد ماه

۵ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۰۰
کد خبر: 556804
مردادماه سخت فولاد مبارکه با قطعی‌ های سراسری برق کشور / کسب درآمد 9هزار میلیارد تومانی فولاد در مرداد ماه

فولاد مبارکه اصفهان در مرداد ماه سال ۱۴۰۰، ۴۰۰هزار تن از محصولات مختلف تولید و ۴۴۰هزار تن به فروش رساند. همچنین درآمد عملیاتی فولاد مبارکه با کاهش ۲۲درصدی مواجه شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛  گزارش فعالیت ماهانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان که توسط این شرکت منتشر شد، نشان از ادامه افت تولید، فروش و درآمد عملیاتی این شرکت در مرداد ماه دارد.

در مرداد ماه ۱۴۰۰، فولاد مبارکه ۴۴۰هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند و از این طریق در حدود هشت هزار و ۹۴۰میلیارد تومان کسب کرد. از طرف دیگر مقدار فروش فولاد مبارکه نسبت به تیر ماه، ۲۹درصد کاهش یافته است. همچنین درآمد عملیاتی فولاد مبارکه افتی ۲۲درصدی را نسبت به ماه گذشته ثبت کرده است اما این رقم نسبت به مرداد ماه ۹۹ رشد چشمگیر ۱۰۸درصدی را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است بیشتر از نیمی از فروش مرداد ماه فولاد مبارکه، مربوط به محصولات گرم این شرکت بود و محصولات سرد، ۳۰درصد فروش فولاد مبارکه را به خود اختصاص دادند.

مجموع تولید فولاد مبارکه اصفهان در مرداد ماه، با کاهش ۱۲درصدی نسبت به تیر ماه، به حدود ۴۰۰هزار تن رسید. همچنین این رقم نسبت به مرداد ماه سال گذشته ۳۵درصد کاهش پیدا کرده است.

نرخ فروش محصولات فولاد مبارکه نیز در مرداد ماه دستخوش تغییراتی بود. نرخ محصولات گرم فولاد با هشت درصد افزایش مواجه شد. همچنین نرخ محصولات پوشش‌دار به بیش از ۲۴میلیارد تومان رسید. همچنین نرخ محصولات سرد فولاد ۶درصد و محصولات پوشش‌دار چهار درصد افزایش پیدا کرد.

5840e355-f60d-46a2-905a-af63467d7b4b