۰ نفر

بازدید مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان از روند تولید و تعمیرات کارخانه

۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۰۳
کد خبر: 554459
بازدید مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان از روند تولید و تعمیرات کارخانه

منصور یزدی‌زاده مدیرعامل و مهرداد تولاییان معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان سه‌شنبه ۲۶مردادماه با حضور در خط تولید این شرکت از روند بازسازی کنورتور شماره ۲ فولادسازی و نورد ۳۵۰ بازدید کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین، یزدی‌زاده در حاشیه این بازدید گفت: همکاران تلاشگر حوزه بهره‌برداری در این روزهای سخت کرونایی در دو جبهه تولید و تعمیرات با تمام توان در حال فعالیت هستند بنابراین لازم دانستم با حضور در خط تولید به آنها خسته نباشید بگویم.

مدیرعامل شرکت با بیان این‌که در این شرایط رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از اولویت خاصی برخوردار است گفت: سلامتی همکاران و تامین ملزومات بهداشتی برای پیشگیری از  شدت شیوع کرونا در اولویت برنامه‌های شرکت قرار دارد.

وی ابراز امیدواری نمود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همه کارکنان ذوب‌آهن اصفهان واکسن کرونا را دریافت نمایند.

مهرداد تولائیان معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان نیز تولید مطابق برنامه طی ۴ ماه اول سال با وجود مشکلات مختلف را حاصل مجاهدت تلاشگران این شرکت دانست و گفت : خوشبختانه با وجود بومی سازی های صورت گرفته ، هرگونه تعمیرات و بازسازی در  ذوب آهن با استفاده از توان و دانش کارکنان این شرکت صورت می گیرد که اهمیت بسیاری دارد .

سیاوش خواجوی مدیر فولاد‌سازی شرکت نیز در این بازدید به تشریح تعمیرات کنورتور شماره ۲ فولادسازی پرداخت و گفت: تعمیرات این کنورتور برای ۶ شبانه‌روز برنامه‌ریزی شده که از ۲۴ مردادماه آغاز شده و بر اساس برنامه ادامه دارد.

LAFlmsF0Fsw6

خواجوی از تخریب و آجرچینی کنورتور شماره ۲ خبر داد و گفت: ریل فولادبر و لبه‌های کنورتور نیز تعویض شده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط سخت با وجود بیماری کرونا، کارکنان این مدیریت بدون وقفه در کنار تولید به تعمیرات و بازسازی نیز مشغول هستند افزود:

در این دوره از تعمیرات، تعویض استوانه لودکا کنورتور و اصلاح بدنه آن، تعویض کمربندهای هر چهار وجه اکرانهای دیگ، تعویض و بازسازی سیستم غبارگیر و تنوری و درزگیری گوشه‌های اکران دیگها از ۱۸ تا ۳۶ متری نیز انجام شده است.