۰ نفر

حمایت اتاق اصناف تهران از وزیر پیشنهادی صمت

۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۳۳
کد خبر: 553921
حمایت اتاق اصناف تهران از وزیر پیشنهادی صمت

اتاق اصناف تهران طی بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حمایت خود را از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، اتاق اصناف تهران طی بیانیه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد

در این بیانیه آمده است:

 نمایندگان محترم ملت بزرگ ایران در مجلس شورای اسلامی

احتراماً، با عنایت به اینکه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رییسی به فضل پروردگار و با اهتمام ملت قهرمان ایران به عنوان رییس جمهور ایران انتخاب  شد و ایشان کابینه‌ای مرکب از وزرای توانمند، متخصص، با تجربه ، سختکوش و کارآزموده را برای جامه عمل پوشاندن به برنامه‌های آینده خود به مجلس معرفی کردند.

از آنجا که بحث اقتصاد و تولید ملی و رفع مشکلات معیشت خانواده‌ها از اهم برنامه‌های رییس‌جمهور محبوب و مردمی اعلام شده و همچنین این موضوعات از تأکیدات مقام معظم رهبری هم می‌باشد برای رسیدن به این اهداف اقتصادی و توسعه صنعت، معدن و تجارت  سید رضا فاطمی امین به عنوان وزارت صمت معرفی شده است.

سیدرضا فاطمی امین فردی با تجربه، دارای سوابق موفق در عرصه‌های مختلف صنعت و اقتصادی بخصوص در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت می‌باشند که  به عنوان یک متخصص در عرصه تشکل‌های بخش خصوصی و دارای شناخت کافی و وافی با دیدگاه‌های توسعه محور در عرصه های فوق هستند.

اتاق اصناف تهران ضمن اعلام حمایت از کاندیدای وزارت صمت ، سیدرضا فاطمی امین در مجلس شورای اسلامی تاکید می کند ، کارنامه موفق و تاثیرگذار مدیریتی وی می تواند گام‌های محکم و قابل اعتمادی در ایجاد فضای اقتصادی در حوزه صنعت ، معدن و تجارت برای کشور عزیزمان ایران فراهم کند.»

 قاسم نوده فراهانی

 رییس اتاق اصناف تهران