۰ نفر

با بیان چالش‌ ها و فرصت‌ ها در صنعت سلولزی؛

اسفندیاری: آماده همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی هستیم

۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۳۹
کد خبر: 553099
اسفندیاری: آماده همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی هستیم

مدیرعامل صنایع کاغذسازی کاوه در وبینار آینده پژوهی در صنعت سلولزی سخنرانی علمی داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ در اولین وبینار آینده پژوهی صنعت سلولزی در ایران، چالش‌ها و فرصت‌ها که با همکاری تاسیکو و دانشگاه تهران برگزار شد امیر سامان اسفندیاری، مدیرعامل شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه به بیان چالش‌ها و فرصت‌های صنعت کاغذ بسته‌بندی پرداخت و از صنعت سلولزی بعنوان یک صنعت استراتژیک نام برد و کاغذ که زیرمجموعه‌ای از صنعت سلولزی است را یک کالای استراتژیک عنوان کرد.

اسفندیاری ضمن ابراز خرسندی در خصوص برگزاری چنین نشست تخصصی و تاکید بر ادامه این نشستها در آینده گفت:

امید است که این وبینار آغاز راه همکاری بین این صنعت و دانشگاهیان باشد و ما همواره از دانشگاهیان و ایده ها و طرح های نوین ایشان در این زمینه استقبال می‌کنیم.

عضو هیأت رییسه سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران یادآور شد:

فاصله زیادی میان مباحث دانشگاهی و متن صنعت سلولزی و کاغذسازی وجود دارد. با تکیه بر حدود ۱۰ سال مسئولیت در شرکت کاغذسازی عرض می‌کنم که صنعت تولید کاغذ، ترکیبی از رشته های شیمی، مکانیک، چوب و کاغذ است.

درحالیکه فارغ التحصیلانی که جذب این صنعت می‌شوند عمدتا از رشته چوب و کاغذ هستند  و لازم است که دانش و معلومات بیشتری از دو رشته دیگر داشته باشند.

وی در آخر گفت: صنعت کاغذ بسته بندی نیاز به توجه بیشتری دارد و ما امیدواریم در سال پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید شاهد حمایت بیشتر از این صنعت باشیم.

اولین وبینار آینده پژوهی صنعت سلولزی در ایران؛ چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.