۰ نفر

با حضور در جمع کارکنان کاغذسازی کاوه عنوان شد؛

ملکوتی خواه: موفقیت های شستا، مرهون تلاش شما عزیزان است

۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰
کد خبر: 550426
ملکوتی خواه: موفقیت های شستا، مرهون تلاش شما عزیزان است

در دوره مدیریت جدید شستا در ۲ سال گذشته موفقیت های بزرگی برای کشور رقم خورده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمود ملکوتی خواه، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) پس از بازدید از خط تولید کارخانه کاغذسازی کاوه از شرکت های زیرمجموعه شستا در جمع کارکنان این شرکت گفت:

پس از حضور رضوانی فر، مدیرعامل جوان شستا، تصمیم گرفتیم که از مدیران جوان در هلدینگ ها و شرکت های شستا نیز بهره ببریم.

بر همین اساس، خانم ابروفراخ را به عنوان مدیرعامل هلدینگ سلولزی تاسیکو انتخاب کردیم که به عنوان یک خانم جوان، بسیار فعال و موثر هستند و خوشحالیم که ایشان انتخاب شایسته ای هستند.

نکته دیگر، انتخاب مدیرعامل کاغذسازی کاوه است که مهندس اسفندیاری نیز به عنوان یک مدیر جوان و در عین حال با سابقه در شستا علاوه بر عضویت در هیات رییسه سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوای ایران، با تسلط بر صنعت کاغذسازی، توانسته با همت شما عزیزان، شرکت را از زیان و شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج کرده، به سود برساند.

ملکوتی خواه در ادامه خطاب به کارکنان کاغذسازی کاوه گفت:خارج از هر گونه تعارف، همه زحمت تولید بر دوش شما کارگران و مدیران است. ما در شستا و حتی همکاران ما در تاسیکو، کار تولید انجام نمی دهیم. تولید توسط مجموعه هایی مانند شرکت شما انجام می شود و به شخصه از تک تک شما عزیزان تشکر می کنم.

عضو هیات مدیره شستا با اشاره به سود عملکرد شستا گفت:سود سال مالی ۹۹ در حدود ۳۲ هزار میلیارد تومان است که در دوره ۳ ساله بالغ بر ۲۸ برابر رشد را نشان می دهد و این نرخ رشد بالا با همت شما عزیزان در شرکت های زیرمجموعه شستا محقق شده است.

عملکرد خوب شستا، حاصل زحمات همه کارکنان و مدیران شرکت های وابسته به شستا و در راس آن، دکتر رضوانی فر، مدیرعامل جوان و پرکار شستا است.

ملکوتی خواه افزود: هیات مدیره کاغذسازی کاوه، هیات مدیره هلدینگ تاسیکو و به همین ترتیب تا هیات مدیره بالاتر، یک ریال پاداش بابت عملکردشان دریافت نمی‌کنند.

در عین حال این افتخار را داریم که علیرغم شرایط سخت کشور، تولید در شرکت های زیرمجموعه شستا با تلاش شما عزیزان تداوم دارد.

پیش از سخنان ملکوتی خواه، امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل کاغذسازی کاوه ضمن خوشامدگویی به مهمانان و با اشاره به بازدید عضو هیات مدیره شستا گفت:امروز روز بزرگی برای کاغذسازی کاوه است چرا که میزبان دکتر ملکوتی خواه و دیگر مهمانان گرامی هستیم.

نگاه مثبت شستا به صنعت سلولزی به ویژه کاغذسازی به عنوان یک صنعت استراتژیک برای ما جای قدردانی دارد. این صنعت، ارتباط مستقیم با تولید ناخالص ملی دارد و توجه بیشتر به آن، نتایج خوبی را برای کشور در پی خواهد داشت.

اسفندیاری درباره عملکرد شرکت کاغذسازی کاوه گفت: رسیدن به سود ۳۱ میلیارد تومانی سال ۹۹ در تاریخ این شرکت بی سابقه است و قطع به یقیق با همت و تلاش همه کارکنان کاغذسازی کاوه محقق شده است.

ما با تغییر ترکیب تولید کاغذ و روی آوری به تولید کاغذ با ارزش افزوده بالاتر توانستیم سود شرکت را افزایش دهیم.

تولید و فروش کاغذ تست لاینر و فلوتینگ که ارزش افزوده بالاتری دارند در سال گذشته ۷۰درصد میزان تولید بود درحالیکه سال های قبل این عدد حداکثر ۳۰ درصد بوده است.

با وجود مشکل بزرگی به نام قطعی برق که ۲ روز در هفته از آن محروم هستیم، توانسته ایم که ۹۸ درصد بودجه چهار ماهه اول سال را پوشش دهیم. 

مدیرعامل کاغذسازی کاوه ضمن قدردانی از خانم ابروفراخ گفت:ایشان به عنوان مدیرعامل هلدینگ سلولزی همواره حامی و پشتیبان ما هستند. همچنین تشکر ویژه ای از هیات مدیره محترم و کارکنان زحمتکش شرکت کاغذسازی کاوه دارم که همه پیشرفت های این شرکت، مرهون کار تیمی خانواده بزرگ کاوه است.

در بازدید امروز، مُنا ابروفراخ مدیرعامل هلدینگ تاسیکو، نورالله میراشرفی مدیر بازرسی تاپیکو، منوچهر نارون و رجبعلی احمدی دونچالی اعضای هیات مدیره شرکت کاغذسازی کاوه و جمعی از مدیران این شرکت حضور داشتند.