۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌ دهد؛

جهش ۱۵۷درصدی درآمد فولاد نسبت به دوره مشابه سال گذشته

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۱
کد خبر: 549623
جهش ۱۵۷درصدی درآمد فولاد نسبت به دوره مشابه سال گذشته

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تیرماه ۱۱هزار و ۴۲۱میلیارد تومان درآمد فروش کسب کرد که نسبت به خرداد ماه ۶درصد و در مقایسه با متوسط ۱۲ماه منتهی به خرداد ۱۴۰۰، بیش از ۲۸درصد کاهش داشته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین هانا پاکمند؛ فولاد مبارکه اصفهان در تیر ماه سال جاری، ۲۳۴هزار تن «محصولات گرم» تولید کرده که بیشترین سطح از تولید را به خود اختصاص داده است. همچنین «محصولات سرد» با بیش از ۱۱۶هزار تن تولید، ۲۶درصد از تولید را از آن خود کرد.

فولاد در تیر ماه، ۳۰۱هزار تن «محصولات گرم» به فروش رساند. همچنین ۱۲۵هزار تن «محصولات سرد» به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۱۱درصد و در مقایسه با متوسط ۱۲ماه منتهی به خرداد ۱۴۰۰، سه درصد افزایش یافته است.

در بخش تولید «محصولات گرم» نیز با کاهش ۳۷درصدی نسبت به متوسط ۱۲ماه منتهی به خرداد ۱۴۰۰، روبه‌رو شد. سایر محصولات تولیدی این شرکت نیز با افت ۵۰درصدی در مقایسه با متوسط ۱۲ماه منتهی به خرداد ۱۴۰۰، همراه شدند.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تیر ماه ۱۱هزار و ۴۲۱میلیارد تومان درآمد فروش کسب کرد که نسبت به خرداد ماه ۶درصد و در مقایسه با متوسط ۱۲ماه منتهی به خرداد ۱۴۰۰، بیش از ۲۸درصد کاهش داشته است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

فولاد