۰ نفر

با حضور مشاوران خارجی طرف قرارداد؛

آخرین وضعیت فنی ماشین های الیاف ساز مورد بررسی قرار گرفت

۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸
کد خبر: 547007
 آخرین وضعیت فنی ماشین های الیاف ساز مورد بررسی قرار گرفت

مدیر پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران از شرکتهای تابعه تاصیکو و شستا در خصوص آخرین وضعیت پروژه گفت : ۸۰ درصد از عملیات راکفیل و زیر سازی نواحی انبارهای بچینگ پلنت ، واحد رزین سازی ، انبار اسید و فیلتراسیون دود کوره انجام شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، سعید ایزدی مدیر پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایرانبیان داشت با حضور مشاوران خارجی جلسات فشرده ای به مدت یک هفته در محل کارخانه و سایت برگزار شد و طی این جلسات آخرین وضعیت فنی ماشینهای الیاف ساز ، خرید تکنولوژی ساخت تونل حرارتی و استراتژی های لازم جهت رفع گلوگاه های خط تولید تا رسیدن به ظرفیت عملی ۱۴۰۰۰ تن مورد بررسی قرار گرفت.

 ایزدی افزود با توجه به تعیین تکلیف نهایی ایستگاه های الیاف ساز فرآیند ساخت اسکات به سرعت در حال انجام می باشد.

وی تصریح کرد در مورد قرار داد  EPC اسناد تهیه و برای شرکتهای واجد شرایط ارسال گردیده است. همچنین جلسات بازدید از کارخانه و سایت جدید با شرکتهای مذکور به طور فشرده برگزار و این شرکتها در حال انجام مراحل فنی و قانونی جهت شرکت در مناقصه  EPC     می باشند.

 مدیر پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران در پایان با اشاره به روند اجرایی مناسب پروژه کارخانه به سایت جدید گفت با توجه به انجام پیش پرداخت به شرکت سازنده بچینگ پلنت و پایان مراحل طراحی پایه ، انجام طراحی جزء در بخش های بچینگ پلنت در حال پیگیری می باشد و به زودی عملیات اجرایی در این بخش کارخانه با انجام عملیات شمع کوبی ادامه پیدا خواهد کرد.