۰ نفر

در بازدید مقامات شهرستان ساوه از کارخانه کاغذسازی کاوه صورت گرفت؛

اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل کاغذسازی کاوه

۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۰۴
کد خبر: 544637
اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل کاغذسازی کاوه

فرماندار ساوه از عملکرد شرکت کاغذسازی کاوه قدردانی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، به منظور تقدیر از عملکرد واحد صنعتی نمونه سال 1399 استان مرکزی، مسئولین شهرستان ساوه، آقایان حسینی امام جمعه، دکتر میرزایی فرماندار، سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه، سرگرد ابراهیمی فرمانده بسیج و مهندس عبدالکریمی معاون شهرک صنعتی کاوه با حضور در کارخانه، ضمن اهدای لوح تقدیر به مهندس امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل شرکت، هدایایی معنوی از بارگاه مطهر سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و صحن حرم منور حضرت امام رضا (ع) همراه با تمثال شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی تقدیم شرکت کاغذسازی کاوه گردید.

اسفندیاری در این دیدار گفت: به نمایندگی از همه کارکنان زحمتکش شرکت کاغذسازی کاوه، از بذل توجه و محبت شما بزرگواران قدردانی می کنم و حضور و حمایت شما عزیزان را باعث قوت قلب و دلگرم کننده می دانم. یقینا تشریف فرمایی مقامات شهرستان ساوه به کارخانه کاغذسازی کاوه، موجب مباهات این شرکت است.

مدیرعامل کاغذسازی کاوه در ادامه، گزارشی از روند تولید کاغذ در این کارخانه و استفاده از آخال به عنوان ماده اولیه تولید ارائه کرد.

در این دیدار علی میرزایی فرماندار ساوه از تلاش گسترده کارکنان شرکت کاغذسازی کاوه به خصوص مدیرعامل شرکت قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی بیشتر دستگاه های شهرستان ساوه به ویژه شهرداری در زمینه جمع آوری آخال، موانع تولید این شرکت مرتفع گردد.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه با اهدای لوح به احمد محسنی مدیر پیشین حراست کاوه که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است از زحمات وی در مدت خدمت قدردانی نمود.

2