۰ نفر

رشد صادرات شرکت پشم شیشه ایران در سه ماهه نخست سال جاری

۹ تیر ۱۴۰۰، ۹:۰۶
کد خبر: 540848
رشد صادرات شرکت پشم شیشه ایران در سه ماهه نخست سال جاری

شرکت پشم شیشه ایران در سه ماهه نخست سال جاری توانست به رشد ۱۰۰ درصدی صادرات محصول پشم شیشه و عایق لوله دست پیدا کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، مقدار صادرات تولید پشم شیشه و عایق لوله  در سه ماهه نخست سال جاری به ۱۳۱ تن رسید ،  که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی را رقم زد.

میزان فروش صادرات نیز در سه ماهه نخست سال جاری ۲۰،۳۲۳ میلیون ریال می باشد که نسبت به سه ماهه سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی  را در پی داشته است.

جهانگیر باقری مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران درباره موفقیت این شرکت در بخش صادرات طی ۳ ماه اول امسال گفت : درسال جاری با عنایت به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ،  تمام تلاش و برنامه ریزی ها و اهداف پایه گذاری شده در این شرکت عمل به فرمایش معظم له و  تولید و صادرات حداکثری است.

وی ادامه داد: محصول پشم شیشه و عایق لوله یکی از پر کاربردترین محصولات در عایقکاری سقف سوله ها ، کانالهای تاسیساتی لوله های انتقال آب سرد و گرم و همچنین در صنایعی نظیر نفت ، گاز ، پتروشیمی و نیروگاه ها محسوب میشود.

وی افزود : همینک محصول پشم شیشه و عایق لوله به کشورهای آذربایجان ، ترکمنستان ،  عراق و گرجستان صادر می شود که هدف و استراتژی شرکت نیز حضور مستمر در بازارهای بین المللی از جمله کشورهای اورآسیا می باشد.