۰ نفر

بازدید سرپرست حراست شستا و صدر تامین از پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۳۸
کد خبر: 528914
بازدید سرپرست حراست شستا و صدر تامین از پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران

سرپرست حراست شرکت سرمایه گذاری تامین‌اجتماعی(شستا) و حراست صدر تامین از پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران بازدید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ حمیدی سر پرست حراست شرکت سرمایه گذاری تامین‌اجتماعی ( شستا ) ،  امین زاده حراست صدر تامین و دیگر مدیران و کارشناسان مجموعه حراست شستا  از پروژه انتقال شرکت  پشم شیشه ایران بازدید بعمل آوردند.

جهانگیر باقری مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به میهمانان بیان داشت: پروژه انتقال شرکت در سال 98 با سرعت قابل توجهی پیشرفت داشته است.

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران تصریح کرد: امیدواریم با انتقال کارخانه از مکان فعلی که نزدیک به منطقه مسکونی است، در راستای مسوولیت اجتماعی خدمت شایانی به مردم و محیط زیست انجام دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با استفاده از  تمام ظرفیت و توان و با همکاری  و همدلی مهندسان و همکاران، پروژه طبق برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسد.

در ادامه  سرپرست حراست شستا گفت : از نظر کار و تولید اگر یک تیم با هم همدل و همفکر  باشند قطعا اثر گذار است و شاهد پیشرفت در همه امور خواهیم بود.

حمیدی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره  و  مدیر حراست شرکت بیان داشت : باید متوجه باشیم ، مسئولیتی که به ما واگذار شده را  به نحو احسنت انجام‌ دهیم که قطعا در پیشگاه خداوند متعال و خون شهدا پاسخگو خواهیم  بود.

در پایان بازدید زارع پور مدیر حراست شرکت گزارشی از وضعیت  کارخانه در حوزه مسائل امنیتی و نظارتی ارائه کرد.