۰ نفر

فولاد هرمزگان پیشرو در فعالیت‌های اجتماعی

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳
کد خبر: 525210
فولاد هرمزگان پیشرو در فعالیت‌های اجتماعی

مراسم جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان در سالن اجتماعات دادگستری هرمزگان برگزار و از اقدامات فولادهرمزگان در این حوزه تقدیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ صالحی رییس کل دادگستری هرمزگان در این مراسم  با اشاره به اینکه دادگستری و دستگاه قضایی  در بحث حمایت از تولید پیشرو بوده است گفت: آمادگی خود را در جهت حمایت همه جانبه از شرکت‌های تولیدی اعلام می داریم و عقیده داریم مشکلات این بخش باید در سریعترین زمان ممکن حل شود .

مرادی نژاد رییس ستاد دیه استان با تقدیر و تشکر از مشارکت فولاد هرمزگان در جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: فولاد هرمزگان همکاری بسیار خوبی با ستاد دیه استان دارد و از شرکت‌های پیشرو در این حوزه بشمار می‌رود و مساعدت‌های این شرکت همواره گره گشای مشکلات زندانیان جرائم غیر عمد استان هرمزگان بوده است .

معروفخانی مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان با اشاره به ضرورت حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های تولیدی توسط دستگاه‌های قضایی و اجرایی کشور گفت: مشکلات بسیار زیادی در خصوص قطعی  برق و گاز متوجه فولاد هرمزگان است و در سال گذشته به دلیل قطعی برق بیش از ۵٠٠میلیارد تومان خسارت به شرکت وارد شده است و بدلیل توقف کوره‌ها، این شرکت متحمل خسارت‌های جبران ناپذیری شده است  .

وی با تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته توسط دادگستری استان هرمزگان از واحدهای تولیدی تاکید کرد: ما از ریاست دادگستری استان هرمزگان تقاضا داریم در این بحث ورود کند و با توجه به شعار سال، این مانع زدایی‌ها در حوزه تولید انجام شود و شاهد قطعی برق و گاز در فولاد هرمزگان و دیگر صنایع نباشیم .

صالحی ضمن تاکید بر حمایت دستگاه قضا از شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی تصریح کرد: این موضوع به صورت کتبی به دستگاه‌های متولی ابلاغ خواهد شد و به هیچ وجه نباید برق صنایع و شرکت‌های تولیدی قطع شود و دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد کرد .

معروفخانی در حاشیه مراسم گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد با اشاره به نقش چشمگیر فولاد هرمزگان در فعالیت‌های اجتماعی استان هرمزگان از جمله همکاری با ستاد دیه استان گفت: شرکت فولاد هرمزگان از سال ١٣٩٢ تا کنون بیش از ١٨ میلیارد ریال به ستاد دیه استان کمک کرده که با این مبلغ ١١۶ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده اند .