۰ نفر

برای حمایت از توسعه بخش کشاورزی انجام می‌شود

اجرا شدن نظام جامع فناوری اطلاعات در ۱۱۴صندوق غیردولتی

۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰
کد خبر: 281146
اجرا شدن نظام جامع فناوری اطلاعات در ۱۱۴صندوق غیردولتی

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی گفت: نظام جامع فناوری اطلاعات تا یک سال آینده در تمامی ۱۱۴ صندوق غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی اجرا می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ سید عبدالکریم رضوی اردکانی در نشست کارگروه نمایندگان مجمع عمومی شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی که به‌منظور تصمیم‌گیری در خصوص استقرار نظام جامع فناوری اطلاعات برگزار شد،با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این شرکت،اظهار داشت: تا یک سال آینده به غیر ۱۰ صندوق‌ پایلوت، نظام جامع فناوری اطلاعات در تمامی ۱۱۴ صندوق غیردولتی شامل ۳۲ صندوق استانی، ۴۹ صندوق شهرستانی، ۱۷ صندوق محصولی و ملی ۱۶ صندوق زنان استقرار خواهد یافت.

براساس این گزارش، با توجه به مصوبه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در روز دوشنبه ۱۶ شهریورماه سال ۱۳۹۴ مبنی بر ضرورت برگزاری کارگروه نمایندگان مجمع عمومی شرکت در خصوص تدوین سیاست های چگونگی تشکیل و توسعه کمی و بررسی روند پیشرفت فیزیکی استقرار نظام جامع فناوری اطلاعات شرکت مادر تخصصی و صندوق های غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی ، کارگروه نمایندگان مجمع عمومی شرکت مادر تخصصی با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی ،سازمان برنامه و بودجه ، وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل و اعضاء هیئت‌مدیره شرکت مادر تخصصی، مدیران عامل و مسئولین مالی و تسهیلات صندوق‌ حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از روند اجرای نظام جامع فناوری اطلاعات و اقدامات صورت گرفته برای استقرار آن توسط مدیر مالی و اعتبارات شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی ارائه شد.

در ادامه محمد اکبری، مدیرعامل صندوق‌ حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان گزارش استقرار و عملیاتی شدن نظام جامع فناوری اطلاعات در صندوق برای حضار سخن گفت.

همچنین مرتضی ذو الانواری مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری پس از توضیحات مختصر درباره جایگاه این صندوق در بین عشایر کشور و زیرپوشش قرار دادن حداقل ۸۰ درصد عشایر در سطح کشور گفت: تمام فعالیت‌ها و کارکرد این صندوق تنها در قالب همین نظام در صندوق انجام می‌شود .

در ادامه این نشست، عوض علیزاده مقدم عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل در خصوص الزامات تحقق و استقرار نظام جامع فناوری اطلاعات در زمینه ی فضای فیزیکی لازم و تجهیز و ایجاد تیم های پشتیبانی فنی و تخصصی را یادآور گردید و درخواست شد در این خصوص حمایت های لازم توسط مجمع عمومی شرکت صورت پذیرد.