۰ نفر

شهرداری تهران هر گونه آبگرفتگی در سطح شهر را تکذیب کرد

۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹
کد خبر: 685997
شهرداری تهران هر گونه آبگرفتگی در سطح شهر را تکذیب کرد

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در پی بارش شب گذشته تا صبح امروز در تهران هیچ آب ماندگی در تهران نداشته‌ایم، گفت: تنها برخی آب ماندگی‌های جزئی در سطح معابر شهر تهران را شاهد بودیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا جعفری در تشریح روند آماده باش نیروهای خدمات شهری در پی بارش‌های تهران، افزود: هیچ آبگرفتگی در تهران نداشته ایم. بارش خوبی از شب گذشته در تهران انجام شده و تنها به صورت جزئی برخی آبماندگی‌ها در سطح معابر شهر تهران بوجود آمده است.

او اظهار کرد: حدود ۱۰ هزار نفر نیروهای خدمات شهری در سطح شهر تهران در آماده باش کامل هستند و در نقاط حساس نیز این نیروها همراه با تجهیزات کامل مستقر هستند تا از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری کنند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: تا این لحظه مشکل خاصی در پی بارش‌ها در سطح شهر وجود نداشته، در منطقه یک نیز شاهد بارش برف بودیم که عوامل خدمات شهری به موقع وارد عمل شدند و مشکلی وجود ندارد.

او ادامه داد: از پلیس راهور نیز استعلام گرفتیم و تا این لحظه مشکلی در سطح شهر نداشته‌ایم. بی تردید آماده باش نیروها تا زمانی که سازمان هواشناسی پیش بینی بارش کرده ادامه خواهد داشت.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در شرایطی وجود هر گونه آبگرفتگی در سطح شهر تهران را تکذیب می‌کند و تنها از آبماندگی‌های جزئی در سطح شهر خبر می‌دهد که مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی این شورا که صبح امروز یکشنبه به ریاست مهدی چمران برگزار شد از آبگرفتگی برخی نقاط تهران خبر داده و از شهروندان تهران نیز عذرخواهی کرده است.