۰ نفر

آتش نشانان زن از چه زمانی در تهران وارد عملیات می شوند؟

۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹
کد خبر: 685438
 آتش نشانان زن از چه زمانی در تهران وارد عملیات می شوند؟

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ۱۶ بانوی آتش‌نشان که به تازگی در آزمون‌های مختلف آموزشی، ورزشی و مهارتی پذیرفته شده‌اند، حداکثر تا ۲ ماه آینده در عملیات‌های مختلف حضور خواهند داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، قدرت الله محمدی اظهارداشت: اکنون بانوان آتش‌نشان در مرکز آموزشی صالح آباد مشغول گذراندن دوره‌های آموزشی هستند و حداکثر تا ۲ ماه آینده وارد ایستگاه شماره ۷۶ در منطقه ستارخان خواهند شد.

وی افزود: بانوان آتش‌نشان نیز همچون آقایان آتش‌نشان در عملیات‌های مختلف حضور خواهند داشت که البته تلاش داریم در ابتدای کار، عملیات‌ سبک را به بانوان واگذار کنیم.

مشکلات ایمنی همه مدارس شناسایی شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره ایمن‌سازی مدارس گفت: طرح بررسی و ارزیابی تیم‌های کارشناسی آتش‌نشانی در مدارس انجام شد و مشکلات ایمنی همه مدارس شناسایی شد.

وی ادامه داد: برخی مدارس غیرانتفاعی باید استانداردسازی ایمنی از سوی مالکان انجام شود و موارد ایمن‌سازی مدارس دولتی نیز به آموزش و پرورش اعلام شده است.

محمدی تاکید کرد: برخی مدارس از قدمت بالایی برخوردار هستند که بسیار مخاطره آمیز است و با برگزاری جلسه با مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تلاش داریم رفع مشکلات در مدارس با قدمت بالا را به جدیت دنبال کنیم.

شهر تهران حدود ۹۰۰ هزار مدرسه دولتی و خصوصی دارد که بخشی از این مدارس ناایمن و فرسوده است و آتش‌نشانان نسبت به شناسایی این مدارس اقدام کردند.