۰ نفر

جزییات واگذاری تاکسی ون های جدید در تهران / قیمت تاکسی ون ها چقدر است؟

۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲
کد خبر: 683367
جزییات واگذاری تاکسی ون های جدید در تهران / قیمت تاکسی ون ها چقدر است؟

شهردار تهران درباره جزییات واگذاری تاکسی‌ون‌های جدید و قیمت آنها توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به واگذاری تاکسی‌ ون های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: در سیزدهمین شنبه امید و افتخار تاکسی ون با عنوان وانا و با ظرفیت جابجایی ۱۲ نفر به چرخه حمل و نقل عمومی پایتخت در اختیار شهرداری تهران قرار گرفت.

او با اشاره به پرداخت قدرالسهم شهرداری تهران و وزارت کشور در ارتباط با تعداد تاکسی ون های جدید پایتخت افزود:  امیدواریم این قدرالسهم به عدد یک هزار دستگاه تا نوروز برسد و هم‌اکنون شهرداری تهران در ارتباط با ۶۳۰ دستگاه قدرالسهم خود را پرداخت کرده‌ است.

شهردار تهران تصریح کرد: با توجه به رونمایی تاکسی‌ ون های جدید در قالب سیزدهمین شنبه امید و افتخار عملاً این ون‌های سفید رنگ پس از شماره‌گذاری در اختیار رانندگان تاکسی ون قرار خواهد گرفت.

زاکانی در خصوص قیمت تاکسی‌ ون های جدید و فرایند واگذاری این ون‌ها به رانندگان گفت: برای واگذاری این ون‌ها باید یک دستگاه ون سبز رنگ اسقاط شود و راننده درخواستی را برای تحویل ون جدید بدهد. بر همین اساس ۱۰۰ میلیون تومان بابت ون اسقاط شده محاسبه و به راننده پرداخت و همچنین ۱۰۰ میلیون تومان نیز شهرداری تهران پرداخت می‌کند و ۳۰۰ میلیون تومان هم در قالب وام ۳۶ ماهه توسط وزارت کشور به آنها پرداخت می‌شود و مبلغ هر دستگاه ون یک میلیارد و سی میلیون تومان خواهد بود.