۰ نفر

سروری: عملکرد شهرداری تهران در سیل نادیده گرفته شد

۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲
کد خبر: 657984
سروری: عملکرد شهرداری تهران در سیل نادیده گرفته شد

عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود اینکه شهرداری تهران از اولین ساعت‌ها با تمام تجهیزات و توان در منطقه سیل زده امامزاده داوود حاضر بود اما اقداماتش نادیده گرفته شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، پرویز سروری، در تذکر پیش از دستور هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هفته گذشته شاهد نعمت الهی بودیم گفت: اما به دلیل ترک فعل در برخی از نقاط کشور این بارندگی مشکلاتی ایجاد کرد.

اوادامه داد: با وجود اینکه امامزاده داوود در حوزه اختیارات شهرداری تهران نبود اما پس از اولین تماس با آتش نشانی تهران، بلافاصله نیروی‌های آتش نشانی تهران به منطقه اعزام شدند. اگر شهرداری تهران در منطقه حاضر نمی‌شد اتفاقات ناگواری ممکن بود، در آن منطقه رخ دهد آتش نشانان تهرانی به بهترین شکل ممکن همراه با تجهیزات خود در منطقه حاضر شدند.

عضو شورای شهر تهران گفت: متأسفانه به جای اینکه رسانه‌ها به اقدامات انجام شده، در این حوزه بپردازند به بحث شوآف شهردار تهران ورود پیدا کردند و هیچ کدام عملکرد شهرداری تهران، تجهیزات ارسال شده و عملکرد نیروهای انسانی را ندیدند و تنها گفتند چرا شهردار تهران با کفش در منطقه سیل زده حاضر شده است.