۰ نفر

پیاده روی ۱۷ شهریور جلسه شورای شهر تهران را به جنجال کشید

۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۵
کد خبر: 652731
پیاده روی ۱۷ شهریور جلسه شورای شهر تهران را به جنجال کشید

نایب رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شهروندان از وضعیت پیاده ۱۷ شهریور ناراضی هستند، گفت: کسبه در پیاده روی ۱۷شهریور ورشکست شده و دچار تبعات اجتماعی شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مهدی بابایی در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، درباره پیاده راه ۱۷ شهریور گفت:مجریان طرح یک روز، این مسیر را پیاده بروند و با مردم و اصناف خیابان صحبت کنند.

او با بیان اینکه شهروندان و کسبه از وضعیتی که ایجاد شده شکایت دارند، گفت: مردم چند سال به شهرداری می‌آمدند از وضعیت خیابان ۱۷شهریور شکایت می‌کردند اما هیچ گوش شنوایی نبود؛ مردم اکنون هم ناراحت هستند. تعداد زیادی از شهروندان و کسبه در خیابان ۱۷ شهریور ورشکست شدند. ۸۰ درصد کسبه خیابان، فروشنده‌های خودرو بودند که ورشکست شده و دچار تبعات اجتماعی و اقتصادی شدند.

بابایی از کار شهرداری منطقه ۱۲ و باز کردن این معبر تشکر کرد و ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۲ کار بسیار صحیحی انجام داده چرا که اصلاً امکان تردد ایمن در این خیابان وجود نداشت.پیرو تخریب گسترده معبر مردم برای تردد دچار مشکل می شدند و شهرداری منطقه ۱۲ شجاعت به خرج داد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اگر می خواهیم از کسی به مقامات قضایی شکایت کنیم، باید متخلفانی را به مقامات قضایی معرفی کنیم که این پروژه شکست خورده را اجرا کرده و مردم را معذب کردند.

پیش از این تذکر، تشکر هاشمی عضو شورای شهر از ایجاد سنگفرش خیابان هفده شهریور دفاع کرد و آن را به عنوان دستاورد مهم دوره شهرداری محمدباقر قالیباف اعلام کرده بود:«در دوره مدیریت قالیباف، علاوه حدود ۸.۵ کیلومتر مسیر پیاده‌راه ، خیابان ١٧ شهریور در مسیر میدان امام حسین تا میدان شهدا به عنوان یک پیاده‌راه آیینی و مفرح برای مردم ایجاد شد.»