۰ نفر

علیرضا خمسه از شهردار تهران چه می خواهد!؟

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۵۶
کد خبر: 633415
علیرضا خمسه از شهردار تهران چه می خواهد!؟

«علیرضا خمسه» که از سال‌ها پیش در محله فرمانیه زندگی می‌کند، معتقد است کمبود سرویس بهداشتی یکی از معضلات اصلی شهر تهران است و از شهرداری می‌خواهد در هر منطقه پایتخت چند آبریزگاه بسازد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، خمسه برای اثبات این موضوع، خاطره‌ ناخوشایندی از کمبود سرویس بهداشتی در شهر تهران دارد و برای ما اینطور تعریف می‌کند: «چند سال پیش صبح که برای پیاده‌روی از خانه بیرون زده بودم، در چهارراه فرمانیه دیدم یک آقایی کنار باجه روزنامه‌فروشی ایستاده و در حالی که مثلا روزنامه می‌خواند، داخل جوی آب رفع حاجت می‌کند. اول باور نکردم و فکر کردم اشتباه دیده‌ام و تا چند لحظه مات و مبهوت خشکم زد. بعد که فکر کردم متوجه شدم که آن بیچاره شاید حق داشته. چون در آن محدوده و حتی جاهای دورتر سرویس بهداشتی عمومی نبود، از آن به بعد در نقاط مختلف تهران که می‌رفتم دقت می‌کردم و می‌دیدم که خیر سرویس بهداشتی عمومی وجود ندارد.»

او می‌افزاید: «از این موضوع چند ماهی گذشت تا اینکه در جلسه‌ای به شهرداری منطقه یک دعوت شدم و وقتی نظرم را درباره مشکلات منطقه پرسیدند، گفتم: «نبود آبریزگاه مهم‌ترین مشکل است.» و خاطره ناخوشایندم را برایشان تعریف کردم. یکی از مدیران شهری هم قول داد که چند سرویس بهداشتی در منطقه بسازند. اما از آن روز تا حالا که ۵ سال گذشته خبری نشده است. به همین دلیل من اگر در شهرداری کاره‌ای شوم حتماً به تعداد مورد نیاز در هر منطقه تهران آبریزگاه می‌سازم.»