۰ نفر

ماجرای احداث آرامستان در پایتخت چه بود؟

۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۲۵
کد خبر: 580831
ماجرای احداث آرامستان در پایتخت چه بود؟

انتشار خبری مبنی بر احداث آرامستان ۳۰۰ هکتاری جدید برای زلزله احتمالی در پایتخت در روزهای گذشته به نقل از شهرداری تهران حواشی به دنبال داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، چند روز گذشته خبر احداث آرامستان ۳۰۰ هکتاری در پایتخت به منظور پیش بینی اقدام احتمالی بحران ناشی از زلزله به نقل از جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران موجب بروز حواشی در این زمینه شد و هر یک از رسانه ها به طرقی برداشت متفاوتی از صحبت های معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این زمینه داشتند.

وی به منظور تنویر افکار عمومی نسبت به حواشی ایجاد شده پیرامون احداث آرامستان جدید در پایتخت خبر منتشر شده را دستکاری شده دانست و گفت: حوزه معاونت خدمات شهری خدمات گسترده ای از میادین میوه و تره و بار گرفته تا بوستان ها و خدمات آتش نشانی در شهر به شهروندان ارایه می کند.

بهرامی افزود: موضوع مصاحبه من که سبب انعکاس مخدوش در برخی از رسانه ها شد در جواب سوال خبرنگاری بود که در خصوص ظرفیت بهشت زهرا(س) و اقدامات این سازمان در مواقع بحران داشت.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت بهشت زهرا (س) تهران در حال تکمیل شدن است و ما تنها در حال برنامه ریزی برای آینده هستیم و این به معنی پیش بینی آرامستان برای زلزله احتمال در پایتخت نیست.

در روزهای گذشته خبری با عنوان ایجاد آرامستان جدید تهران در زمان زلزله در برخی رسانه ها به ویژه فضای مجازی در حالی منتشر شد که شهرداری تهران اعلام کرد: با توجه به تکمیل شدن آرامستان فعلی پایتخت باید فکری به آینده داشت.