۰ نفر

هوای تهران فردا آلوده است

۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۳۲
کد خبر: 580095
هوای تهران فردا آلوده است

مدیر کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه از روز یکشنبه تا صبح سه‌شنبه با پایداری نسبی جو، انباشت آلاینده‌های جوی و رخداد غبار محلی مورد انتظار است‌، گفت: از روز سه‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی، بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و باران و مه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران در تهران اظهار کرد: براساس داده‌های هواشناسی وضعیت جوی استان تهران، امروز آسمان ابری همراه با مه رقیق گاهی همراه با بارش باران و وزش باد نسبتاً شدید با احتمال رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات و دامنه‌ها مه آلود گاهی همراه با بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: روز شنبه آسمان قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و از روز یکشنبه تا صبح سه‌شنبه با پایداری نسبی جو، انباشت آلاینده‌های جوی و رخداد غبار محلی در نواحی پرتردد شهری مورد انتظار است‌.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: از روز سه‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابرناکی و از بعد از ظهر گاهی بارش باران و وزش باد در ارتفاعات بارش برف و باران و مه پیش‌بینی می‌شود.

جلالی بیان کرد: از لحاظ دمایی امروز کاهش محسوس ۳ تا ۶ درجه‌ای و فردا تا دوشنبه افزایش نسبی دما و روز سه شنبه کاهش محسوس دما مورد انتظار است.

وی با اشاره به میزان بارندگی‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته، تصریح کرد: بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه‌های شهریار و دماوند هرکدام به میزان ۱/۶ میلیمتر و آبعلی با ۰/۸ میلیمتر به ثبت رسیده‌اند.