۰ نفر

از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛

دستوراتی برای رفع مشکلات ترافیکی منطقه ۱۶ صادر شد

۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۲۲
کد خبر: 579885
دستوراتی برای رفع مشکلات ترافیکی منطقه ۱۶ صادر شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پس از بازدید از پروژه های ترافیکی منطقه۱۶ برای جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در مسیر اتوبوس‌های تندرو (BRT) بزرگراه بعثت دستور مطالعه داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سیدمجتبی شفیعی در سومین هفته از پویش قرار خدمت ضمن بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه ۱۶ در جریان اقدامات و برنامه‌ها و مشکلات ترافیکی قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ضمن بازدید از فضاها و اماکن مختلف مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک، دستور مطالعه جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در مسیر اتوبوس‌های تندرو (BRT) بزرگراه بعثت، دشت آزادگان و نرده‌های میانی خیابان فدائیان اسلام را داد.

وی در ادامه همچنین از سازمان حمل و نقل و ترافیک خواست تا پایان سال جاری، احداث پارکینگ طبقاتی متروی علی آباد مورد مطالعه قرار گیرد و ایجاد پارکینگ طبقاتی پارک بعثت نیز از محل اعتبارات متمرکز پارکینگ محله‌ای سازمان حمل و نقل و ترافیک انجام شود.

همچنین شفیعی خواست که از اعتبارات موردنیاز جهت راه‌اندازی نظارت تصویری ترافیکی و مدیریت بحران جهت نظارت هوشمند ترافیک، اعمال قانون هوشمند پلیس راهور و نظارت بر عملکرد کیفیت امور خدمات شهری و مدیریت بحران، در اصلاحیه پایان سال اعمال شود و کف سازی و مرمت توقفگاه اتوبوس‌های تندرو شهید طباطبایی نیز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنان خواست تا دوربین نظارت محدوده آلودگی هوا در طرح اصلاح هندسی خیابان فدائیان اسلام در اسرع زمان منتقل و هشت یونیت پله برقی خاموش منطقه در اسرع وقت فعال شود.