۰ نفر

سامانه بارشی از عصر امروز در تهران فعال می شود

۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۲۶
کد خبر: 579876
سامانه بارشی از عصر امروز در تهران فعال می شود

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از عصر امروز تا پیش از ظهر شنبه (۲۲ آبان) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در استان، آسمانی ابری گاهی همراه با مه رقیق در بعضی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف مورد انتظار است.

به گزارش اقتصادآنلاین، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز آسمانی نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و باران؛ و در مناطق پرتردد شهری همراه با کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش بینی می‌شود.

از عصر امروز تا پیش از ظهرشنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی ابری گاهی همراه با مه رقیق در بعضی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد به نسبت شدید با احتمال رگبار و رعد و برق؛ و در ارتفاعات بارش باران و برف و گاهی مه آلود مورد انتظار است.

همچنین از جمعه تا یکشنبه کاهش محسوس دما (به طور میانگین ۴ تا ۸ درجه سلسیوس) و در ارتفاعات شمالی یخبندان شبانه سطح زمین و گاهی کولاک برف پیش بینی می شود از ظهر شنبه با وزرش باد به نسبت شدید کاهش ابر و روز یکشنبه و دوشنبه آسمانی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد مورد انتظار است.

از عصر یکشنبه تا دوشنبه شب نیز با پایداتری نسبی جو، انباشت آلاینده های جوی و رخداد غبار محلی در نواحی پرتردد شهری دور از انتظار نیست.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای پنجشنبه ۱۵ و ۸، جمعه ۱۲ و ۶، شنبه ۱۳ و ۵، یکشنبه ۱۵ و ۷ و دوشنبه ۱۴ذ و ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۱۸درجه سانتیگراد و فیروزکوه با منفی ۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.