۰ نفر

یک کارشناس هواشناسی؛

دمای تهران به ۵ درجه می‌ رسد

۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۱۹
کد خبر: 578315
دمای تهران به ۵ درجه می‌ رسد

یک کارشناس هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا ابری همراه با بارش باران خواهد بود و بیشترین دمای پایتخت به ۱۲ و کمترین آن به ۵درجه می رسد.

به گزارش اقتصاآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد امشب در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، قزوین، تهران، کرج، سمنان، شرق همدان، مرکزی، قم، لرستان، اصفهان و چهارمحال‌وبختیاری بارش باران پیش‌بینی می‌شود گفت: در استان‌های ایلام ،کهگیلویه و بویراحمد، فارس ،یزد، خراسان‌جنوبی، کرمان، هرمزگان ،شمال و شرق خوزستان و جزایر تنگه هرمز رگبار رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: روز یکشنبه در استان‌های مرکزی، قم، غرب سمنان، لرستان، اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان، فارس، یزد، خراسان‌جنوبی، کرمان، هرمزگان ، بوشهر و جزایر تنگه هرمز و خلیج‌فارس رگبار رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز دوشنبه رگبار، رعدوبرق و وزش باد همچنان در استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس ،هرمزگان ، بوشهر و جزایر تنگه هرمز و خلیج‌فارس، یزد، کرمان و خراسان جنوبی ادامه خواهد داشت.

او عنوان کرد: در این سه روز در ارتفاعات استان‌های کهگیلویه و بویراحمد ،فارس ،هرمزگان و بوشهر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روز چهارشنبه در غالب مناطق کشور جو پایدار خواهیم داشت گفت: از اوایل روز پنجشنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر بارش مجدد در سواحل شروع خواهد شد.

ضیائیان اظهار کرد: از ظهر روز دوشنبه شاهد افزایش دما به‌ویژه در نیمه شمالی کشور خواهیم بود.

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا ابری همراه با مه رقیق گاهی بارش باران خواهد بود و در بعدازظهر وزش باد پیش بینی می شود. بیشترین دمای تهران به ۱۲ درجه و کمترین آن به ۵ درجه می رسد.