۰ نفر

مخالفت شورای شهر تهران با محدودیت تردد شبانه

۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴
کد خبر: 575998
مخالفت شورای شهر تهران با محدودیت تردد شبانه

سخنگوی شورای شهر تهران درباره محدودیت‌های تردد شبانه گفت: این‌گونه محدودیت‌ها برای مردم فقط دردسر بیشتر و مانند استخوان لای زخم است. برخی فکر می‌کنند پلیس با این موضوع موافق است. در حالی که پلیس هم مخالف است و برای آن‌ها هم زحمت بیشتری دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران گفت: آقای زالی هم گفته بودند که محدودیت‌های تردد شبانه تاثیری در جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ندارد. 

او ادامه داد: یکی از ایرادهای ما مدیریت استخوان لای زخم است. یعنی اگر می‌بینیم چیزی به درد نمی‌خورد و جلوی کسب و کار و معاش مردم را می‌گیرد یا مردم را افسرده می‌کند، تعارف نکنیم و آن را قطع کنیم. 

نادعلی ادامه داد: چرا فکر می‌کنیم مردم راضی هستند؟ مردم راضی نیستند و خیلی‌ها این را به ما می‌گویند. وقتی با پلیس اجتماعی تهران هم صحبت می‌کردم آن‌ها هم مخالفند. خیلی‌ها فکر می‌کنند این آورده‌ای برای راهنمایی و رانندگی دارد، در حالی که اصلا اینگونه نیست و زحمت بیشتر برای آن‌ها دارد. 

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: هر کدام از دستگاه‌ها باید نظر خود را بگویند و به شخصه معتقدم ادامه دادن این طرح خوب نیست و معتقدم حال مردم نیز با برخی از ممانعت‌های بی‌اثر بدتر شده و افسردگی مردم بیشتر می‌شود. باید افسردگی و حال بدی که به دلیل همه‌گیری کرونا ایجاد شد را تقلیل دهیم و شاید این موثر باشد.