۰ نفر

محسن هاشمی؛

آسیب های اجتماعی در تهران افزایش یافت

۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳
کد خبر: 551087
آسیب های اجتماعی در تهران افزایش یافت

رییس شورای شهر تهران گفت: با توجه به شرایط کرونایی، شغل و معیشت مردم، میزان آسیب های اجتماعی نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم یافته است.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محسن هاشمی در آیین تحلیف ششمین دوره شورای شهر تهران که با حضور مسئولان در صحن شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا از مردم تهران بابت حضور در این انتخابات شرکت می کنم که نمایندگان خود را انتخاب کردند.

وی افزود: دوره شورای پنجم امروز به پایان می رسد و از این به بعد صیانت از حقوق شهروندان و صیانت از شهر به عهده شورای ششم خواهد بود که بنده از این جهت به همه اعضای این شورا تبریک عرض می کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

هاشمی خاطر نشان کرد: در شرایط سختی شهر را تحویل می دهیم و با توجه به شرایط کرونایی دشواری هایتان آغاز می شود. امیدواریم بتوانیم در شورای پنجم گزارش و کارنامه  خود را به صورت مکتوب منتشر کنیم و در اختیار افکار عمومی قرار بدهیم و انشاءالله منتظر نقد صادقانه همه دوستان و مردم خوب تهران باشیم. ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری تلاش کردیم بهترین دستاورد را برای شهر تهران داشته باشیم مخصوصا صیانت از ابعاد مختلف اقتصادی اجتماعی و محیط زیستی شهر تهران و به خصوص حریم شهر، طرح جامع، طرح تفصیلی و بویژه محیط زیست شهری و فضای سبز.

رییس شورای شهر تهران گفت: باید به این نکته اشاره کنم که متاسفانه در امر تجهیز حمل و نقل عمومی کاستی هایی داشتیم که امیدواریم شورای جدید و شهرداری به این نکته بپردازند. با توجه به شرایط کرونایی، شغل و معیشت مردم، میزان آسیب های اجتماعی نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم یافته است و در حمل و نقل عمومی در ایام کرونا استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کمتر شد اما لازم بود که وسایل حمل و نقل عمومی افزایش یابد.

وی افزود: در صورتی که ما بتوانیم 5 هزار اتوبوس و همچنین شبکه مترو ایران را کامل کنیم شرایط خوبی را در حوزه حمل و نقل ایجاد خواهیم کرد انشاءالله این شرایط در شورای شهر ششم فراهم شود.

هاشمی گفت: با توجه به کارهایی که در شورای پنجم شده است امیدواریم در شورای ششم با نگاه مثبت به آنها توجه کنند و آنهایی که مورد تایید است ادامه پیدا کند و اگر خللی وجود داشت آنها را تحمیل کنند.